قزوین؛

افزایش قیمت بدون مصوبات ستاد بازار ممنوع است

معاون اقتصادی استاندار قزوین گفت : هرگونه افزایش قیمت بدون نگاه به مصوبات ستاد تنظیم بازارممنوع است و با شدت برخورد می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ منوچهر حبیبی در جلسه ستاد تنظیم باز استان با هشدار به سودجویان اقتصادی افزود : ستاد تنظیم بازار تعیین کننده نرخ کالاها بویژه در ایام عید است و همه صنوف باید بر اساس مصوبات این ستاد عمل کنند .

افزایش قیمت بدون مصوبات ستاد بازار ممنوع است

وی با تاکید بر نظارت جدی دستگاه های متولی بر روند قیمت کالاها در ایام پایانی سال گفت: رضایتمندی مردم باید در همه امور لحاظ شود و از نظر قیمت کالاها باید به گونه ای عمل شود که مردم کاملا در آرامش خاطر باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گفت: میوه و گوشت مصرف شب عید به اندازه کافی پیش بینی ، تامین و ذخیره سازی شده است و مردم هیچگونه نگرانی نداشته باشند.

حبیبی در باره نحوه ی توزیع میوه شب عید گفت: فرمانداران متناسب با میزان توزیع سال گذشته و همچنین نیاز مردم ، آمار میوه درخواستی را ستاد تنظیم بازار استان ارسال کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندارهمچنین با اشاره به عرضه گوشت در استان گفت : ۵۰ درصد گوشت قرمز و سفید تولیدی استان مازاد بر مصرف است و نیاز سایر استانها را تامین می کند و به نوعی استان قزوین در این زمینه استان معین استانهای دیگر است.

حبیبی نیز در ادامه  با اشاره به تولید تخم مرغ در استان گفت : این محصول به اندازه مصرف استان تولید می شود و ۸۰ درصد  تقاضای سایر استانها را هم تامین می کند .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.