سراوان؛

توقیف کامیون حامل 20 رأس احشام قاچاق در سراوان

کامیون حامل 20 رأس احشام قاچاق در سراوان توقیف شد.

توقیف کامیون حامل 20 رأس احشام قاچاق در سراوانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان، فرمانده انتظامی شهرستان سراوان از کشف 20رأس احشام قاچاق به ارزش 340 میلیون ریال در بازرسی از یک دستگاه کامیون خبر داد. 

سرهنگ احسانعلی آذر پودینه گفت: مأموران بخش انتظامی بم پشت با همکاری ماموران تکاوری 111 شهرستان سراوان هنگام گشت زنی های هدفمند در محور های فرعی شهر مرزی سیرکان به یک دستگاه كامیون مشکوک شده و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.  

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان افزود: مأموران در بازرسی از این خودرو 15 رأس گاو و پنج نفر شتر قاچاق که فاقد هرگونه مجوز اداره دامپزشکی بودند، کشف کردند.  

وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این محموله را 340 میلیون ریال برآورد کردند، اظهارداشت: متهم این احشام را به طور غیرقانونی از نوار مرزی بارگیری و قصد انتقال به داخل کشور داشته است که توسط ماموران دستگیر شد.  

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به این كه بسیاری از بیماری های خطرناك قابل سرایت به انسان و در واقع مشترك بین دام و انسان است و جابجایی و نقل و انتقال این گونه احشام بدون مجوز اداره بهداشت می تواند سلامت شهروندان را به مخاطره بیاندازد، از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات مربوط به قاچاق را با مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع رسانی کنند.


انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار