شیراز؛

از کشف 90 میلیون تومان كالای قاچاق تا دستگیری 15 سارق

90 میلیون تومان كالای قاچاق در جهرم کشف و 15 سارق در فیروزآباد دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ عبدالعظیم انصاری فرمانده نیروی انتظامی شهرستان جهرم گفت: ماموران انتظامی شهرستان هنگام كنترل خودروهای عبوری در محور جهرم - شیراز به یك دستگاه سواری پژو 405 و یك دستگاه اتوبوس مشكوك و آنها را متوقف كردند.  

 
وی افزود: در بازرسی از سواری پژو تعداد 46 دستگاه انواع گوشی تلفن همراه قاچاق و در بازرسی از اتوبوس یك هزار و 850 ثوب انواع پوشاك قاچاق كشف شد.  
 
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان جهرم با اشاره به اینكه ارزش این محموله های قاچاق 900 میلیون ریال برآورد شده است، اظهار كرد: در این خصوص دو قاچاقچی كالا دستگیر و پس از تشكیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.  
 
50 فقره سرقت در پرونده یک سارق
رئیس پلیس آگاهی فارس گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی یك سارق درون خودرو دستگیر و در تحقیقات به 50 فقره سرقت درون خودرو اعتراف كرد.  
سرهنگ سیروس حیدری رئیس پلیس آگاهی فارس گفت: باد اعلام گزارشی مبنی بر اینكه شخصی به هویت "ح- ف" با تشكیل باندی در سطح شهر شیراز اقدام به سرقتهای متعدد درون خودرو می كند، شناسایی و دستگیری سارق در دستور كار ماموران پلیس آگاهی قرارگرفت.  
 
وی افزود: مأموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی محل سكونت متهم را شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضائی، وی را در یك عملیات غافلگیرانه دستگیر كردند.  
 
رئیس پلیس آگاهی استان فارس با بیان اینكه متهم دارای چندین سابقه در زمینه سرقت می باشد، گفت: در ادامه پیرامون جرائم ارتكابی از متهم تحقیقات جامعی انجام گرفت كه به 50 فقره سرقت درون خودرو با همدستی یك نفر دیگر اعتراف كرد.  
 
حیدری با اشاره به دستگیری همدست متهم، افزود: در این خصوص صحنه های سرقت بازسازی و تاكنون تعداد 23 نفر از شكات شناسایی شده اند.  
 
دستبند پلیس بر دستان 15 سارق در فیروزآباد
فرمانده نیروی انتظامی فیروزآباد گفت: ماموران پلیس این شهرستان، موفق به دستگیری 15 سارق شدند.  
سرهنگ حسین ارجمند مزیدی فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد گفت: در راستای اجرایی كردن طرح مبارزه با سرقت و دستگیری سارقان محلات و مناطق آلوده و جرم خیز، ماموران پلیس، طرح مبارزه با سرقت را در دستور كار خود قرار دادند.  
 
وی ادامه داد: با اجرای این طرح 15 سارق كه هفت نفر از آنها سارق موتورسیکلت، چهار نفر سارق درون خودرو، دو نفر سارق احشام، یك نفر سارق منزل و یك نفر سارق محصولات کشاورزی بودند، دستگیر و از آنها 14 فقره سرقت كشف شد.  
 
سرهنگ حسین ارجمند مزیدی اظهار کرد: سارقان به مقام قضائی معرفی شدند.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار