آقاپور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

روح کلی شخصیت، برایم مهم‌تر بود

فیلم «دوازده مرد خشمگین» تا حدی تاثیرگذار بود و به روح کلی کاراکتر کمک کرد.

روح کلی شخصیت، برایم مهم تر بودوحید آقاپور، بازیگر نمایش «دوازده» در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص تاثیر فیلم «دوازده مرد خشمگین» قبل از اجرای نمایش گفت: من این فیلم را برای نمایش دیدم. این فیلم تا حدی تاثیرگذار بود و به روح کلی کاراکتر کمک کرد. من بعد از برداشت اول، در طول تمرین به نقش فکر می کردم که چه چیزهایی می تواند به روح کلی نقش اضافه شود تا آن را بهتر و جذاب کند.
 
وی همچنین پیرامون اجرای نمایش خارجی بر اساس ویژگی های فرهنگ ایرانی اظهار داشت: برای نزدیک شدن فضا به مخاطبان این تغییر صورت گرفت و اشاره های مکانی و زمانی از آن گرفته شده بود. لازم این بود که تماشاگر، خودش را نزدیک تر  به فضای نمایش حس کند.این کار، در ارتباط با مخاطب کار خوبی است.
 
وحید آقاپور در پایان درخصوص نظرش درباره مرد شماره هشت (کاراکتری که بازی می‌کند) گفت: مرد شماره هشت، هیچ جبهه ای علیه هیچ چیز ندارد. جوینده حقیقت است و هرچیزی را می تواند صحیح بداند؛ مگر اینکه در فرضیه غلط انگاشته شود. مرد شماره هشت، با شواهد و مدارکی که در دست دارد قضاوت می کند و آن پسر را بی گناه اعلام می کند.
 
انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار