ملاقات مردمی 6 ساعته رییس کل دادگستری استان کرمان با216نفر از شهروندان جیرفت وعنبرآباد برگزار شد.

دیدار 216شهروند جیرفتی بارئیس دادگستری  استانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان بنا به اعلام دادگستری استان، رئیس کل دادگستری استان کرمان هدف از برگزاری دیدار های مردمی مسئولان قضائی استان با مردم را پاسخگویی به مشکلات و درخواست‌‌های قضایی مردم و همچنین بررسی عملکرد مدیران وپرسنل قضائی واداری مجموعه های قضائی دانست.

یدالله موحد در پایان این دیدار مردمی جلب رضایتمندی عمومی را یکی از اهداف مهم دستگاه قضایی عنوان کرد و اظهار داشت:بررسی درخواست های قضایی مردم علاوه بر جلوگیری از طی مسافت های طولانی شهروندان به مرکز استان موجب تسریع در امور و فرآیندهای قضایی می شود

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان با بیان اینکه استقبال مردم جیرفت وعنبرآباد از این دیدار مردمی مطلوب بود،افزود:در این سفر جمعی از معاونین دادگستری استان با 216 نفر از شهروندان جیرفتی وعنبرآبادی ملاقات نمودند ودستورات قضائی لازم را درپاسخ به درخواست های قضائی آنان صادر نمودند.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان گفت: همه مردم با دستگاه قضایی همکاری لازم را بعمل آورند و اختلافات را با صلح و سازش حل و فصل کنند تا از تعداد پرونده‌های قضایی به دادگستری کاهش پیدا کند.

مدیر روابط عمومی وارتباطات دادگستری کل استان کرمان نیزگفت: دیدار مردمی رئیس کل دادگستری استان کرمان صبح امروز در محل دادگستری شهرستان جیرفت آغاز و به مدت 6ساعت به طول انجامید و به مشکلات قضایی و حقوقی 216 نفر از شهروندان جیرفتی وعنبرآبادی رسیدگی شد.
محمد بصیریان اظهار داشت:در این ملاقات به مسائلی از قبیل مشکلات مربوط به زندانیان ،تبدیل قرار ، اعسار و تسریع در رسیدگی پرداخته شد و مسائل مختلف دیگر نیز در درخواست های مردمی بود که در جهت حل و فصل همه مسائل مطرح شده دستور مساعد قانونی صادر گردید.

وی خاطرنشان کرد: این دیدار برای نخستین بار است که بالاترین مقام قضائی استان کرمان در این شهرستان برای ملاقات با مردم حضور دارند و این نشانه خدمت بی‌منت و تکریم ارباب‌رجوع است و از سفر 220 کیلومتری شهروندان جیرفتی به مرکز استان و اتلاف وقت آنان جلوگیری شد.
انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.