حضور وزیر ورزش و جوانان در فدراسیون جانباران و معلولین؛

احتمال تجلیل از مدال آوران المپیک و پارالمپیک در اواخر بهمن ماه

وزیر ورزش و جوانان از احتمال تجلیل از مدال آوران المپیک و پارالمپیک بین 23 بهمن تا 20 اسفند خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به منظور بررسی عملکرد و بازدید از فدراسیون جانبازان و معلولین عصر امروز وارد این فدراسیون شد.

در بدو ورود بر مزار شهدا در محل فدراسیون برای ادای احترام به مقام شهدا حاضر شد.در این دیدار نصراله سجادی معاون ورزش قهرمانی نیز حضور داشت.

احتمال تجلیل از مدال آوران المپیک و پارالمپیک در اواخر بهمن ماه

وزیر ورزرش از قسمت های مختلف فدراسیون جانبازان و معلولین از جمله درمانگاه ، آرشیو و خوابگاه این فدراسیون دیدن کرد.

مسعود سلطانی فر در حاشیه این دیدار گفت: در اعزام های برون مرزی اولویتمان ملاحظات سیاسی کشور و مسائل ملی است و بر این اساس با اعزام به کشورهای خارجی همچون امارات و ترکیه موافقت یا مخالفت می کنیم.

وزیر ورزش در مورد تجلیل از مدال آوران پارالمیک و المپیک بیان کرد: با توجه به فشردگی برنامه رئیس جمهور به احتمال قوی این مراسم در تاریخ های 23 بهمن تا 20 اسفند برگزار خواهد شد.

سلطانی فر گفت: از محمود خسروی وفا و اعضای فدراسیون جانبازان و معلولین سپاسگزارم که زمینه ای فراهم کردند تا از نزدیک شاهد زحمات و تلاششان در این فدراسیون باشم. من از گذشته با ورزش جانبازان و معلولان آشنا هستم. در سه ماه اخیر درباره کارهای خوبی که در میان جامعه جانبازان و معلولین انجام شده شنیده ام.

وی ادامه داد: وزارت ورزش حمایت از جانبازان و معلولین را یک تکلیف شرعی و قانونی می داند. گزارشی که 20 روز پیش از این فدراسیون به من داده شد باعث شد به اینجا بیایم. عملکرد فدراسیون جانبازن و معلولان قابل تقدیر است.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: تلاش می کنیم از نظر سخت افزاری و نرم افزاری ورزش جانبازان و معلولان را گسترش دهیم. ضمن این که تصمیم جدی داریم در بخش افراد سالم و در بخش جانبازان و معلولان در مناطق محروم استعدادیابی کرده و امکانات لازم را برای رشد ورزش در سطح کشور مهیا کنیم تا همه افراد تحت پوشش ورزش باشند. در این روش زمینه بروز خلاقیت و استعدادیابی به صورت یکسان برگزار شود.

دیدار وزیر ورزش از محل فدراسیون جانبازان و معلولین و پاسخگویی به سوالات خبرنگاران در ساعت 18:20 به پایان رسید، اما در ادامه سلطانی فر با مسئولان و اعضای هیئت مدیره این فدراسیون به صورت خصوصی نشستی برگزار کرد.



حضور وزیر ورزش و جوانان در فدراسیون جانباران و معلولین


حضور وزیر ورزش و جوانان در فدراسیون جانباران و معلولین

حضور وزیر ورزش و جوانان در فدراسیون جانباران و معلولین



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار