مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان از استقبال گسترده هنرمندان از فراخوان طراحی و ساخت آثار حجمی نوروز 96 اصفهان خبر داد و گفت: 300 اثر با موضوعات "مادر" و "استقبال از بهار" به دبیرخانه این فراخوان رسیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی بقایی در این باره افزود: سازمان زیباسازی اصفهان به منظور مشاركت شهروندان و هنرمندان سطح كشور در امر زيباسازي و نشاط بخشي به شهر، به برگزاری فراخوان عمومي ساخت آثار حجمي برای نصب در شهر برای ايام نوروز سال ۱۳۹۶ اقدام کرد.

وی بیان کرد: هنرمندان سطح کشور به طراحي و ساخت آثار حجمي در موضوعات "مادر" و "استقبال از بهار" فراخوانده شدند که مورد استقبال خوبی هم قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان اظهار کرد: حدود 200 اثر در موضوع استقبال از بهار و 100 اثر در موضوع مادر به دبیرخانه ارسال شده است.

وی با اشاره به اینکه آثار برگزیده در نوروز سال ۹۶ به صورت موقت مورد بهره برداري قرار مي گيرد ادامه داد: آثار رسیده در مرحله داوری توسط داوران است و نتایج فراخوان تا 12 بهمن امسال اعلام خواهد شد.

بقایی تصریح کرد: سازمان زيباسازي آمادگي دارد تا در صورت تمايل هنرمند، امتياز طرح هاي برگزيده را خريداري و نسبت به ساخت اثر اقدام کند.

طراحي و ساخت آثار حجمي نوروز ۹۶ شهر اصفهان از نیمه نخست آذرماه به مدت یکماه توسط سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان از طریق پایگاه الکترونیکی این سازمان، فضای مجازی، سایت های خبری، مطبوعات و خبرگزاری ها فراخوان شد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار