عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به مشکلات مختلف مردم در کشور گفت: مردم ایران بسیاری از مشکلات را تنها به دلیل اسلام و انقلاب تحمل کرده‌اند.

هدف جبهه نیروهای مردمی انقلاب به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان حمیدرضا حاجی بابایی  عضو هیت موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در نشست ماهانه جامعه اسلامی مدیران ایران که عصر امروز در پژوهشگاه باقر العلوم برگزار شد با اشاره به  تشکیل مجمع  نیروهای انقلابی گفت: باید مجمع نیروهای انقلابی  از سه ضلع استانها،‌احزاب و اقشار مختلف مردم متشکل شود.

حاجی بابایی با اشاره به اهداف جبهه نیروهای انقلاب تصریح کرد:  جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی برای "نه"  گفتن به وضع موجود تشکیل شده است لذا  نباید سطح اقدامات خود را پایین بیاوریم و با شعار و هدف " نه" به دولت فعالیت می کنیم.

وی افزود: امروز رکود و بیکاری و بی عدالتی قابل قبول نیست و مردم ایران بسیاری از مشکلات را تنها به دلیل اسلام و انقلاب تحمل کرده‌اند و این تحمل نیز حدی دارد و البته مردم  ما در طول تاریخ نشان دادند که شهروندان بی نظیری هستند.

عضو هیت موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی افزود: با توجه به وضعیت کشور با افرادى که دل در گرو انقلاب اسلامی، شهیدان و اسلام داشتند، به یک جمع‌بندی دست یافتیم و در مشورت‌ها و گفتگوها برای شکل‌گیری جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به تشكيل جبهه‌ای فراگیر و مردمی رسيديم. 

حاجى بابايي در ادامه تصريح كرد: در بحث‌ها و مشورت‌ها به این جمع‌بندی رسیدیم که باید جبهه‌ای  که یک سر و گردن از مسائل سیاسی کشور بالاتر باشد شکل دهیم تا حرکتی انقلابی براساس بیانات مقام معظم رهبری و براساس آموزه‌های اسلامی را آغاز کنیم، با همین مصاديق  هم وارد انتخابات می‌شویم. 

این نماینده مجلس دهم درباره عملکرد جبهه مردمى نيروهاى انقلاب اسلامى گفت: مقرر شد هیئت موسس کار را پیش ببرد تا زمانی که مجمع عمومی شکل بگیرد و کارها از طریق این مجمع ادامه پیدا کند.

وى  با اشاره به وضعيت كنونى كشور گفت: بزنگاه امروز پیچ مهمی برای آینده نظام است و مراودات بین‌المللی به این سو حرکت می‌کند که باید با توجه به نقش ایران در منطقه و جهان حرکت و با انرژی جدیدی آغاز می‌شد.

عضو هیئت موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی افزود: مقرر کردیم حرکتی که آغاز شده بود را عمومی و مردمی کنیم تا همه کسانی که در کشور حضور دارند و می‌خواهند به این جبهه کمک کنند در صحنه حضور داشته باشند. 
 

وی با اشاره به رواج اشرافی‌گری در کشور گفت: نباید این موضوع را منتسب به یک فرد دانست، بلکه این موضوع بحثی کلی است  که  متاسفانه در جامعه  وجود دارد.

عضو هیئت موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه  برخی می‌گویند حق‌ آنهاست که از موجودی‌هاى كشور برداشت کنند، گفت: تفکری خطرناک‌تر از اشرافی‌گری در کشور رواج یافته و آن این است که عده ای فکر می‌کنند اگر آنها نباشند مملکت از کار می‌افتد و ما باید پاسخ‌گوی این تفکرات باشیم، زیرا این تفکر نوعی برداشت انحرافی از انقلاب است. 

حاجى بابايي در پایان با اشاره به وضعيت بين المللى کشور  و دخالت بيگانگان گفت: بايد مانند غواصان با موج ها و فشارهاى موجود مقابله کرده و در صحنه بین‌المللی با دخالت بیگانگان و نگاه دخالت‌گونه آنها كه روز به روز افزایش می‌یابد، برخورد و تقابل كنيم. 

انتهای پیام/
برچسب ها: احزاب ، تشکل ، جبهه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار