عضو هیات موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: افرادی باید سرکار بیایند که درد مردم را بفهمند.

29 اردیبهشت باید قربه‌الی الله رای داد/افرادی را سرکار بیاوریم که درد مردم را بفهمندبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا روستا آزاد، عضو هیات موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در نشست ماهانه جامعه اسلامی مدیران ایران که عصر امروز در پژوهشگاه باقر العلوم برگزار شد، گفت: مشکلات و مسائل مردم نیاز به یک مدیریت قوی دارد و اگر در کشور 50 مشکل وجود داشته باشد ابتدا باید اولویت ها را مشخص کرد.

وی افزود: برای رفع مشکلات باید به دو مورد توجه کرد؛مورد اول این است که جمع زیادی از مردم ما فعال نیستند و در بخش خصوصی و دولتی فعالیت مناسب برای حل مشکلات دیده نمی‌شود؛ یک مشکل دیگر این است که مجموعه هنجارها و مقررات حاکم بر کشور روان و آسان نیست و برای مدیریت کشور قانون بیشتر از اندازه وجود دارد ، چنانچه باهنر نایب رئیس سابق مجلس اعلام کرد بیش از 10 برابر قوانین مورد نیاز اکنون قانون وجود دارد.

روستا آزاد در ادامه تصریح کرد: برخی نمی‌خواهند که فضای کشور روان باشد بلکه به دنبال این هستند فعالیت‌های مدیریتی در کشور قفل شود چرا که سود و منفعت این افراد در  وجود یک فضای قفل شده است اما  ملت ایران افرادی را می‌خواهند که یک مدیریت قوی داشته باشند و مشکلات کشور را بفهمند.

وی با اشاره به عدم رونق صنعت در کشور تصریح کرد: ما در یک مجموعه 50 مورد از مشکلات صنعتی کشور را به دولت اعلام کردیم و دولت گفت که مشکل آنها مالی است و با 16 هزار میلیارد حل خواهد شد؛ در حالی که با چنین طرحی مشخص است که خود آن فرد مشکل صنعت کشور را متوجه نشده است و  اکنون 12 هزار میلیارد از این مبلغ تزریق شده و باقی مانده آن  صرف معوقات بانکی شده است.

وی افزود: 12 هزار میلیاردی که به اصطلاح به صنایع واگذار شد از طریق لابی بانکها و در اختیار 7000 صنعتی قرار گرفت که بیشترین معوقات را به سیستم بانکی داشتند زیرا این مبلغ از کیسه دولت به کیسه بانکها رفته است و پس از برجام به یکباره برخی به گونه‌ای القا کردند که همه مشکلات حل شده است.

روستا آزاد با اشاره به انتخابات پیش رو و مسئولیت مردم در رابطه با رایی که به صندوق می‌اندازند گفت: کسی که سر کار می‌آید باید مشکلات مردم را بفهمد و در  مقابل رایی که به صندوقها انداخته می شود حساس است؛ باید در روز 29 اردیبهشت قربه‌الی اله  رای داد .

وی  در پایان تصریح کرد: دولت و جامعه اسلامی باید در کنار یکدیگر پیش روند و البته هدف جبهه نیروهای مردمی انقلاب نیز همین است و در گذشته جامعه متاثر از فضای سیاسی کشور بود اما اکنون به فعالین اجتماعی این اثر گذاری منتقل شده است.

انتهای پیام/


برچسب ها: احزاب ، تشکل ها ، جبهه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار