تبریز؛

پرداخت وام بدون سقف با کارمزد کم به تجاری سازی طرح های دانش بنیان در هشترود

فرماندار شهرستان هشترود گفت: افرادی که طرح های دانش بنیان را تجاری سازی کنند وام بدون سقف با کارمزد سه درصد دریافت می کنند.

پرداخت وام بدون سقف با کارمزد کم به تجاری سازی طرح های دانش بنیان در هشترودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حسن مستفید عصر سه شنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان این شهرستان اظهار کرد: وجود مخترعان و جوانان با ثبت 180 اختراع در این شهرستان ایجاد مرکز رشد در آن را ضروری کرده و طبق برنامه قرار است این مرکز در محوطه دانشگاه پیام نور مرکز هشترود دایر شود.
رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان هشترود با بیان اینکه از توسعه و نقش آفرینی مرکز رشد در شهرستان حمایت می کنیم افزود: همه مراکز و شرکت های دانش بنیان و فناوران و پژوهشگران شهرستان باید مورد حمایت این ستاد قرار گیرند تا بتوانیم از استعدادهای علمی خوبی که در شهرستان وجود دارد در جهت پیشبرد برنامه های توسعه و پیشرفت و شکوفایی این شهرستان استفاده کنیم.
مستفید گفت: مرکز رشد هشترود می ‌تواند مروج کارآفرینی و توسعه دهنده اندیشه ‌های بکر باشد.
وی افزود: شهرستان هشترود به لحاظ داشتن قابلیت و ظرفیت لازم در بخش معدن و کشاورزی، نیاز است در این دو حوزه کارهای علمی و پژوهشی صورت گیرد تا محصولات تولیدی هم کیفی تر، رقابتی تر و با صرفه ترباشد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به پایین بودن سن ازدواج در این شهرستان بویژه در روستاهای اشاره کرد و گفت: متاسفانه سن ازدواج بین 10 تا 12 سال نیز در برخی موارد به ثبت رسیده که باید جلوی این ازدواج ها گرفته شود زیرا در برخی مواقع منجر به طلاق می شود.
وی همچنین به وضعیت استخر سرپوشیده هشترود نیز اشاره کرد و گفت: این استخر تنها محل تفریح آبی جوانان بود که تا به حال تعمیر نشده اما قول مساعد می دهیم تا تیر سال 96 تعمیر و تجهیز شود.
شهرستان هشترود با حدود 70 هزار نفر جمعیت در 120 کیلومتری جنوب شرقی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است. 
انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار