اختتامیه اول سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر برگزار می‌شود

اختتامیه اول جشنواره تئاتر با معرفی برگزیدگان بخش‌های عکس، پوستر و هویت بصری در تالار استاد ناظرزاده کرمانی برگزار می‌شود.

اختتامیه اول سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر برگزار می‌شودبه گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر؛ روز جمعه هشتم دی ماه اختتامیه اول جشنواره تئاتر با معرفی برگزیدگان بخش‌های عکس، پوستر و هویت بصری در تالار استاد ناظرزاده کرمانی برگزار می‌شود.

آیین اختتامیه این رویداد هنری جمعه 8 بهمن ماه ساعت 18:30 در تالار استاد ناظرزاده کرمانی با حضور مدیران حوزه نمایش، هنرمندان تئاتر و عکاسی، هیات‌های انتخاب و داوری، اهالی رسانه و صاحبان آثار بخش‌های مختلف جشنواره برگزار خواهد شد.

در این مراسم برگزیدگان بخش‌های عکس، پوستر و هویت بصری، نمایشنامه‌نویسی و پژوهش جشنواره معرفی خواهند شد.

آیین تجلیل از شهدای قهرمان آتش‌نشان از دیگر برنامه‌های این است.

یکی از بخش‌های مراسم به تقدیر از دبیران برگزارکننده جشنواره تئاتر فجر در 7 استان کشور و نهادهایی که در برگزاری این جشنواره همکاری کرده‌اند، اختصاص دارد.

در بخش دیگر این مراسم از نمایش‌هایی که با موضوعات مشارکت و مسئولیت اجتماعی در جشنواره تئاتر فجر اجرا شده‌اند و گروه‌های نمایشی نابینایان، ناشنوایان و جانبازان اعصاب و روان، تقدیر خواهد شد.

مدیریت هنری مراسم اختتاحیه اول بر عهده حسین پارسایی است.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار