دامغان؛

رونمایی مستند شهید کمیل در دامغان

این مستند 42 دقیقه ای به همت گروه تلویزیونی قائم ساخته شده است که برای نخستین بار در حضور خانواده شهید و روز چهارشنبه از شبکه استانی سمنان پخش خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از دامغان؛ فرمانده تیپ 12 قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: این شهید مدافع حرم از نیروهای فعال، نخبه و منحصربه فرد مجموعه این تیپ است.

سردار مرتضی قاسم زاده افزود : شهید علیزاده یکی از پاسداران ویژه مجموعه بود که همواره داوطلب و مشتاق انجام ماموریت های پیچیده و سخت بود و خود را وقف سپاه و نظام کرده بود.

وی در خصوص نامگذاری این مستند یادآور شد : در سال 90 دوست نزدیک و هم دانشگاهی شهید علیزاده به نام شهید کمیل صفری تبار در غرب کشور به دست منافقین به شهادت رسید که سعید علیزاده به دلیل علاقه به دوست خود، نام جهادی خود را کمیل گذاشت و در سوریه همه او را با این نام می شناختند به همین دلیل مستند نیز به نام شهید کمیل نامگذاری شده است.

قاسم زاده خاطرنشان کرد : شهید سعید علیزاده برای اعزام به سوریه بارها داوطلب شد و هر بار به دلایلی اعزام صورت نمی گرفت که در نهایت پس از بازگشت از سفر زیارتی کربلا در اربعین گذشته، حکم ماموریت و اعزام او صادر شد.

وی خاطر نشان کرد: شهید علیزاده به عنوان یکی از تاثیر گذارترین نیروهای عملیات آزادسازی 2 شهر شیعه نشین نبل و الزهرا بود که در آغاز عملیات به عنوان اولین شهید این عملیات به شهادت رسید.

فرمانده تیپ 12 قائم آل محمد (عج) استان سمنان اعلام کرد : این مستند 42 دقیقه ای به همت گروه تلویزیونی قائم ساخته شده است که برای نخستین بار در حضور خانواده شهید و روز چهارشنبه از شبکه استانی سمنان پخش خواهد شد.

انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار