لرستان؛

بیمه 82 نفر در رشته بولینگ و بیلیارد لرستان

رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان لرستان گفت: در گذشته هیچ فرد بیمه شده ای در ورزش بولینگ و بیلیارد در لرستان وجود نداشت ولی اکنون 82 نفر در این رشته بیمه شده اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ رضا طولابی سه شنبه شب در آیین معارفه نائب رئیس هیات بولینگ و بیلیارد لرستان افزود: جام های مختلفی در رشته بوئینگ و بیلیارد در استان لرستان برگزار شده است و به زودی جام فجر نیز با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری برگزار می شود.

وی اظهار کرد: در حوزه بانوان، استعدادهای بی نظیری در رشته بولینگ و بیلیارد وجود دارد که اگر آموزش آنها به صورت مستمر، درست و علمی باشد به زودی چندین ملی پوش زن در استان خواهیم داشت.

رئیس هیات بولینگ و بیلیارد لرستان افزود: آموزش باید مستمر و کوتاه مدت باشد در ضمن هزینه های این رشته ورزشی که نسبت به سایر رشته های ورزشی بیشتر است، باید تامین شود.

سرپرست معاونت ورزش اداره کل ورزش و جوانان لرستان نیز در این آیین گفت: جهش مناسبی در هیات بیلیارد و بولینگ لرستان صورت گرفته و از صاحبنظران، خیرین و نیروهای توانا استفاده شده است.

فرهاد دیناروند افزود: بیمه ورزشی، توسعه هیات های شهرستان و اختصاص بودجه از مهمترین مسایل بولینگ و بیلیارد است.

وی مشکل ورزش استان لرستان را نبود آموزش کافی دانست و گفت: به رغم داشتن مربیان سطح بالا اما شاخص های مربی گری قابل قبول نیست.

وی افزود: ما یک سوم هزینه مسابقات بولینگ و بیلیارد استان را اگر در چارچوب تقویم فدراسیون باشند، قبول می کنیم.

دیناروند با تاکید بر نظارت جدی بر باشگاه ها اظهار کرد: باشگاه های ناهماهنگ با سیاست های استان باید ساماندهی شوند.

در این آیین سمیه سلاطی به عنوان نائب رئیس هیات بیلیارد و بولینگ استان لرستان و علی نوروزی به عنوان رئیس هیات بیلیارد و بولینگ خرم آباد انتخاب شدند.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.