اصفهان؛

روند پیروزی های شهرداری کاشان در لیگ برتر هندبال ادامه پیدا خواهد کرد

سرمربی تیم هندبال شهرداری کاشان گفت: بازیکنان ما به مرز خوبی از پختگی دست یافته اند و روند پیروزی های شهرداری کاشان در لیگ برتر هندبال کشور ادامه پیدا خواهد کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا حبیبی دیشب پس از پایان دیدار تیم های شهرداری کاشان و هپکو اراک در لیگ برتر هندبال ابراز کرد: با اختلاف یک امتیاز از تیم نفت و گاز گچساران هم اکنون در رده دوم جدول قرار داریم و سعی خواهیم کرد با تمرینات بیشتر و پیروزی در رقابت های بعدی جایگاه خود را ارتقا دهیم.
وی بیان کرد: تیم هپکو اراک، تیم خوب و با انگیزه هم چنین ریشه داری است که توانسته است با بازیکنان جوان و هماهنگ حریفی جدی برای تیم های لیگ برتر باشد.
حبیبی گفت: امروز نیمه اول بازی بسیار زیبا و پایاپای برگزار شد ولی در نیمه دوم بازیکنان ما کنترل توپ و میدان را در اختیار گرفتند.
وی افزود: از ابتدای نیمه دوم از حریف پیشی گرفتیم و در دفاع بسیار خوب بودیم و سعی کردیم در ضد حملات و بازی سرعتی قوی ظاهر شویم.
وی ابراز کرد: بازیکن خارجی ما توانسته است نیاز فنی تیم شهرداری را جوابگو باشد و نسبت به هزینه ای که کرده ایم بازیکن خوبی را در اختیار گرفته ایم.
دیدار تیم های شهرداری کاشان و هپکو اراک از چارچوب هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر هندبال کشور شامگاه سه شنبه با نتیجه 39 بر 24 به سود تیم شهرداری پایان یافت.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار