هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال؛

استقلال - پیکان مرهمی برای محرومیت آبی ها/ خودزنی سر و ته جدول در دربی تبریز

هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال، روز جمعه با برگزاری 2 دیدار آغاز می‌شود که در مهم‌ترین بازی، استقلال میزبان پیکان است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ لیگ برتر فوتبال، روز جمعه با برگزاری دو دیدار وارد هفته نوزدهم می‌شود که در مهم‌ترین بازی، تیم فوتبال استقلال میزبان پیکان است.

جمعه 8 بهمن 96
تراکتورسازی - ماشین‌سازی
ساعت 15، ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز


تیم های ماشین سازی و تراکتورسازی از ساعت 15 در ورزشگاه یادگار امام تبریز در چارچوب هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشورمان به مصاف هم می روند.

تیم فوتبال تراکتورسازی با هدایت امیر قلعه نویی در رده 2 جدول قرار دارد و این تیم تا به این هفته توانسته 37 امتیاز را از آن خود کند.

تیم تراکتورسازی جزو مدعیانی است که در صدر جدول پرسپولیس را تعقیب می کند و شاگردان قلعه نویی در نظر دارند با کم کردن اختلاف امتیاز صدر را بدست آورند البته تساوی بدموقع تراکتورسازی مقابل صنعت نفت آبادان باعث شد آنها اختلافی 4 امتیازی با صدر پیدا کنند. تراکتورسازی این هفته باید در دربی تبریز به مصاف قعرنشین جدول برود.

جایگاه تیم فوتبال تراکتور سازی در صورت برد و باخت تغییری نمی کند و تیم قلعه هنویی همچنان در پله دوم جدول می ماند. فرزاد حاتمی به دلیل محرومیت نمی تواند در دیدار مقابل ماشین سازی تیم خود را همراهی کند.

 تیم فوتبال ماشین‌سازی از 18 بازی تنها 9 امتیاز کسب کرده و جدی‌ترین گزینه سقوط به لیگ دسته یک است. طی 17 هفته اخیر سبزپوشان تبریزی رنگ پیروزی را ندیده‌اند و تعویض سرمربی هم فعلاً نتوانسته به این تیم کمک کند.

شاگردان کاظمی در حال حاضر در رده 16 جدول قرار دارند و برد یا باخت تغییری در وضعیت آنها ایجاد نمی کند. باید دید تقابل دو تیم پرطرفدار تبریزی چه نتیجه‌ای در پی خواهد داشت. آیا تیم ماشین‌سازی، تراکتورسازی را به سمت قهرمانی و صدر جدول هدایت می کند یا تراکتورسازی به بقای شاگردان فرهاد کاظمی کمک می‌کند؟


داوران :سید وحید کاظمی- علی میرزا بیگی- علی اکبر نوری- سعید رحیمی مقدم/ ناظر داوری: محمد جواد تقی پور

صبح پنج شنبه کار شود ساعت 11///استقلال در شوک محرومیت و پیکان در افت/دربی تبریزی های صدر و قعر

استقلال - پیکان
ساعت 16:45، ورزشگاه آزادی

تیم های استقلال و پیکان از ساعت 16:45 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند.

تیم فوتبال استقلال در حال حاضر با کسب 28 امتیاز در رده 4 جدول قرار دارد. جایگاه تیم منصوریان در صورت برد مقابل پیکان تغییر نمی کند اما در صورت باخت امکان  سقوط یک یا 2 پله ای این تیم وجود دارد.

علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال استقلال که به دلیل کسب نتایج نه‌چندان خوب در فصل جاری متحمل فشار زیادی بود، به جذب چند بازیکن تأثیرگذار در نیم‌فصل امید بستد تا تیم خود را تقویت کند اما محرومیت فیفا همه استقلالی‌ها را در شوک فرو برد.

باشگاه استقلال به دلیل تأخیر در پرداخت مطالبات عادل شیحی، هافبک مراکشی پیشین خود از فعالیت در فصل نقل‌ و انتقالات محروم شده و نمی‌تواند قرارداد آندرانیک تیموریان و سرور جباروف را ثبت کند، حتی آبی‌پوشان برای بازگرداندن روزبه چشمی، هافبک مصدوم خود به فهرست تیم دچار مشکل شده‌اند.

تیم فوتبال استقلال با توجه به اتفاقات پیش آمده در هفته جاری باید به مصاف تیم پیکان می رود. شاگردان منصوریان در صورت برد می توانند تا حدودی خود را درمیان مدعیان قهرمانی نگه دارند.

تیم فوتبال پیکان در حال حاضر با کسب 26 امتیاز در رده 6 جدول قرار دارد. شاگردان مجید جلالی در دو دیدار اخیر خود شکست را تجربه کرده اند.

شاگردان جلالی در صورت برد مقابل تیم استقلال می توانند 1 یا 2 پله صعود داشته باشند اما با باخت 1 یا 2 پله سقوط خواهند داشت.

مجیدجلالی به خوبی می‌داند شکست مقابل استقلال، احتمال وجود بحران را برای شاگردانش افزایش خواهد داد و امید آنها را برای حضور در جمع مدعیان کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا کم رنگ می شود.

 دیدار رفت دو تیم با تساوی به پایان رسید اما مطمئنا تساوی دیدار برگشت هیچ کدام از دو تیم را راضی نخواهد کرد و هر کدام از 2 تیم به دنبال کسب 3 امتیاز هستند.

داوران:موعود بنیادی فر- سعید علی نژادیان- فرهاد مروجی- کوپال ناظمی/ ناظر داوری: هدایت ممبینی


صبح پنج شنبه کار شود ساعت 11///استقلال در شوک محرومیت و پیکان در افت/دربی تبریزی های صدر و قعر


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۸ ۰۷ بهمن ۱۳۹۵
شما هم تا تاج رودارید غم ندارید
Iran (Islamic Republic of)
ش
۱۲:۳۹ ۰۷ بهمن ۱۳۹۵
استقلال تا داورو داره غم نداره