همدان؛

واگذاری نگهداری و آبیاری فضای سبز نهاوند به بخش خصوصی

شهردار نهاوند گفت: فضای سبز موضوع مهم و تأثیر‌گذاری بر چهره شهر دارد و در همین راستا امور نگهداری و آبیاری فضای سبز نهاوند به بخش خصوصی واگذار می‌شود.

واگذاری نگهداری و آبیاری فضای سبز نهاوند به بخش خصوصی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ امیر‌رضا یوسفیان اظهار داشت: سالانه هزینه‌های زیادی برای نگهداری و توسعه فضای سبز سطح شهر صرف می‌شود و عزم جدی شورا و شهرداری بر خصوصی‌سازی بخش نگهداری و توسعه‌ای فضای سبز است.

وی تصریح کرد: با هدف نگهداری و توسعه فضای سبز بر پایه کار کارشناسی اقدام به انتشار فراخوان از پیمانکاران فضای سبز کردیم که هم اینک بعد از برگزاری مزایده این امور به برنده مزایده واگذار شده تا کار کاشت، نگهداری و توسعه فضای سبز به نحو بهتر و مناسب‌تری دنبال و به انجام رسد.

شهردار نهاوند به مزایای خصوصی‌سازی اشاره کرد و افزود: افزایش راندمان کاری و ایجاد اشتغال از جمله مزایای واگذاری بخش نگهداری و توسعه فضای سبز شهرداری به بخش خصوصی است.

وی عنوان کرد: دفترچه پیمان حفظ و نگهداری فضای سبز نیز تحت بررسی و اصلاح قرار گرفته و به‌روز رسانی شده است.

یوسفیان بیان کرد: امور حفظ و نگهداری این مجموعه‌ها شامل فضای سبز تمام بوستان‌ها، میادین، معابر اصلی و فرعی، سرویس‌های بهداشتی، نمازخانه‌ها، وسایل بازی و ورزشی و غیره است که نیازمند رسیدگی و نگهداری روزانه بوده که با نظارت کارشناسان شهرداری نهاوند انجام می‌گیرد.

وی اظهار داشت: تعداد نیروی‌های فضای سبز شهرداری نهاوند 50 نفر هستند و در حال حاضر نیز اقدام به به‌کارگیری پیمانکار دارای تجربه در زمینه هرس درختان نیز کرده‌ایم.

انتهای پیام/ ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار