قم؛

برگزاری مراسم های جشن دهه فجر به همت مردم در سطح استان

دهه فجر نشان دهنده وحدت وهمدلی مردم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ،استاندار قم گفت: دهه فجر یک دهه مهم در تاریخ کشور ما به شمار می رود که نشان دهنده همت و انسجام و همچنین وحدت و همدلی مردم است.
 سید مهدی صادقی استاندار قم  به فرارسیدن ایام الله دهه فجر اشاره کرد وافزود: نکته مهم در این ایام این است که جشن ها به صورت مردمی باید برگزار شود، تمامی تلاش ما نیز بر این است که در این دهه با همه توان در مردمی برگزار شدن جشن ها و برنامه ها بکوشیم.

وی عنوان داشت: همه مردم و مسئولان به این دهه اهتمام جدی دارند و باید با حفظ وحدت و انسجام در برگزاری برنامه های مطلوب و تبیین حکومت طاغوت بپردازیم.

استاندار قم عنوان داشت: نسل جوان ما باید با دستاوردهای انقلاب آشنا شود و بداند که اگر انقلاب به پیروزی نمی رسد چه بلایی سر این کشور و مردم می آمد.

صادقی تاکید کرد: دهه فجر یک دهه مهم در تاریخ کشور ما به شمار می رود که نشان دهنده همت و انسجام و همچنین وحدت و همدلی مردم است.

وی افزود: مردم به رهبری امام راحل باور داشته و همین امر موجب شد تا انقلاب پیروز و نظام اسلامی ایجاد گردد که این مسائل باید به نسل جوان امروزی گفته شود.

استاندار قم به ستاد برگزاری ایام الله دهه فجر در استان اشاره کرد و گفت: برنامه های بسیار خوبی برای این ایام تدارک دیده شده که علاوه بر داخل شهر در روستاها و شهرهای دیگر استان نیز شاهد برگزاری این مراسم ها و جشن ها خواهیم بود.

صادقی بیان داشت: مردم قم به عنوان مردم همیشه در صحنه در ایام الله دهه فجر امسال نیز حضوری پرشور و چشمگیر خواهند داشت و به دنیا نشان می دهند که دست از دفاع از ارزش های اسلام و انقلاب بر نخواهند داشت.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار