مشهد؛

فروش دو رأس قوچ و میش وحشی در فضای مجازی

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خراسان رضوی از دستگیری متخلف فروش دو رأس قوچ و میش وحشی در فضای مجازی توسط مأموران یگان حفاظت محیط زیست و پلیس فتا خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ابوالفضل شعبانی گفت: به دنبال انتشار آگهی فروش دو رأس قوچ و میش وحشی با عنوان آهو در صبح روز چهارشنبه 22/10/95 در سایت دیوار، یگان حفاظت محیط زیست استان در همان دقایق اولیه نشر آگهی موضوع را با قید فوریت در دستور کار خود قرار داد.
وی ضمن اشاره به اینکه متخلف قصد داشت حیوانات را با مبلغ دو برابر مندرج در آگهی و برابر 80 میلیون ریال به فروش برساند، گفت: با پلیس فتای مشهد برای دستگیری متخلف هماهنگی های لازم انجام شد و سرانجام پس از 12 روز پیگیری در شهرستان های مشهد و درگز در یک اقدام غافلگیر کننده از سوی مآموران یگان و پلیس فتا دستگیر شد.
 شعبانی افزود: متهم به دلیل وجود مستندات غیر قابل انکار در همان دقایق اول به نگهداری دو قوچ و میش وحشی در باغی در حومه درگز اعتراف کرد.
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان گفت: پس از هماهنگی های قضایی، مأموران یگان محیط زیست استان در همان شب به همراه متخلف به محل اختفای حیوانات عزیمت و دورأس قوچ و میش وحشی را کشف و ضبط کردند.
وی خاطر نشان کرد: 2راس قوچ و میش مکشوفه به دستور مراجع قضایی به سایت پرورش قوچ ومیش پیرعلیا درشهرستان کاشمر منتقل و پرونده به همراه متخلف تحویل مراجع قضایی شد.
انتهای پیام//ی.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار