کرمان؛

بهره برداری از پارک پدر کرمان تا عید نوروز

شهردار کرمان گفت: پارک پدر کرمان تا عید نوروز آماده بهره‌برداری می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان, علی بابایی با اشاره به ساخت پارک 100 هکتاریِ پدر در محدوده‌ی قلاع دختر و اردشیر و مسیر خیابان شهدا گفت: این پارک باید پس از تملک‌های اطراف قلعه‌دختر و قلعه‌اردشیر، به‌طور کامل اجرا شود.

وی با بیان این‌که پارک پردیس در مسیر خیابان شهدا در دوره‌های پیشین ساخته شده است، افزود: اکنون، پارک پدر از سه‌راهی مدیریت تا پارک پردیس در دست ساخت است؛ ضمن این‌که اولویت تملک هم در همین محدوده قرار گرفت و تاکنون، 3870 مترمربع تملک شده است.

بابایی هدف از ساخت این پارک را ایجاد چشم‌انداز مطلوب در مسیر گردشگری پردیسان قائم دانست وخاطرنشان کرد تملک املاک این محدوده و ساخت پارک، دید قلاع دختر و اردشیر را هم باز می‌کند.

وی افزود: تپه‌های سنگی این محدوده نیز فرصت خوبی برای ساخت آب‌نماهای زیبا و نورپردازی است.

شهردار کرمان تصریح کرد: در صورت تملک‌های بیش‌تر در این محدوده، توسعه‌ی پارک پدر در دستور کار قرار می‌گیرد.

بابایی یادآورشد برای اجرای فضای سبز، پاک‌سازی و خاک‌ریزی انجام گرفته و تأسیسات نیز نصب شده و آب‌نماها در دست اجراست تا پارک برای ایام نوروز آماده شود.

وی افزود: یکی از سفره‌های بزرگ هفت‌سین، در محل این پارک اجرا می شود.

شهردار کرمان با بیان این‌که در مجموع 12 پارک محله‌ای در شهر کرمان در دست ساخت است، گفت: در ادامه‌ی پارک هزار در بزرگ‌راه غربی، بین سه‌راهی جوپاری تا پل ایثار، یک‌سری المان نصب می‌شود.

شهردار کرمان بیان کرد: سفره‌های هفت‌سین نوروز در محل‌های جدید چیده می‌شود.

وی با اشاره به جمعیت بیش از 200 هزار نفری ساکن در منطقه دو بیان کرد: برای افزایش یک متر سرانه‌ی فضای سبز در منطقه دو، باید بیش از 200 هزار مترمربع به فضای سبز این منطقه اضافه شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار