مردم کدام کشورهای اروپایی بیشتر به ایران می آیند؟

مقایسه آماری ورود گردشگران اروپایی به ایران در دوسال بعد از برجام یعنی سال 94 و 95 نشان می دهد که حضور گردشگران فرانسوی در ایران پس از برجام رشد 104 درصدی داشته است نقشه مردم کدام کشورهای اروپایی بیشتر به ایران می آیند!

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  آلمان، فرانسه، ایتالیا، روسیه، هلند، انگلستان، سوئد، اتریش، اسپانیا و سوئیس 10 کشور برتر منطقه اروپا هستند که بیشترین سهم در گردشگری ورودی ایران پس از برجام را داشته‌اند.
 
«زهرا احمدی پور» رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: براساس آماری که او به رسانه‌ها داد در سال‌جاری 29 هزار و 116 گردشگر از آلمان به ایران آمده‌اند. همچنین فرانسه با 19 هزار و 356 گردشگر در رتبه دوم کشور اروپایی گردشگر فرست در سال 95 قرار دارد. ایتالیا با وورد 15 هزار و 847 در رتبه بعدی قرار دارد.
 
 
به گفته او مقایسه آماری ورود گردشگران اروپایی به ایران در دوسال بعد از برجام یعنی سال 94 و 95 نشان می دهد که حضور گردشگران فرانسوی در ایران پس از برجام رشد 104 درصدی داشته است که تعداد گردشگران از 9 هزار نفر به بیش از 19 هزار نفر می‌رسد.
 
  
او گفت:«بیشترین ثمره برجام در سازمان میراث‌فرهنگی بروز یافته و ما امروز شاهد تصویرسازی رعب‌آور از ایران نیستیم و بسیاری از نشریات معتبر گردشگری دنیا، ایران را مقصدی جذاب و امن برای گردشگران معرفی می‌کنند.»
 
منبع:العالم
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۰۷ بهمن ۱۳۹۵
کاش دلیل استقبال گردشگران خارجی را هم مینوشتید