ساری،

چاپ دوم کتاب بازگشت از قیامت

چاپ دوم کتاب بازگشت از قیامت نوشته ارسلان رسولی عمارلویی چاپ و روانه بازار کتاب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، ارسلان رسولی عمارلویی نویسنده کتاب بازگشت از قیامت درباره گرایش به اینگونه داستان‌های مذهبی گفت: از زمان کودکی بطور اتفاقی با قبر و دفن یکی از بستگان آشنا شدم و ترس از مرگ سؤال‌های زیادی را در ذهن من به وجود آورد، به اینکه چرا به دنیا می آئیم و چرا باید تسلیم مرگ شد و مهمتر اینکه چرا زمان مرگ مشخص نیست و چراهایی که مرا چند دهه درگیر خود کرده است.

وی افزود: داستان این کتاب رمان است که راوی، زندگی مردم در دنیا، برزخ و حقیقت روز قیامت را متفاوت‌تر از دیگر کتاب‌های داستانی و با تلفیقی از زندگی روز و سنتی مردمان در قالب های اجتماعی، سیاسی روایت می کند.

رسولی عمارلویی با گلایه ازبی توجهی مسؤلان فرهنگی و صنف انتشارات به فرهنگ کتابخوانی گفت: دیدگاه ناشران و انتشارات ما همان دیدگاه بازار کسب و کار شده است، نویسنده کتاب می‌نویسد به ناشر می‌دهد و ناشر برای چاپ کتاب نویسنده نرخ تعیین می‌کند، نویسنده نیز یا پولی برای چاب کتابش پس انداز کرده و یا مجبور می‌شود از جایی وام دست وپا کند با اینکه می‌داند هزینه چاپ کتاب برنمی گردد.

چاپ اول کتاب بازگشت از قیامت درسال 1393 درانتشارات عدن نوشهر وسپس چاپ دوم آن را در انتشارات سلسله قم در 152 صفحه و 1000 جلد چاپ وروانه بازار نشر کرده است.

از آثار منتشر شده این نویسنده سقوط ۵۷ ، قیام، دانش آموز تنبل، قصه‌های عمو، مناجات بی بی، و بازگشت از قیامت است.

رسولی عمارلویی کتاب های دیگری به نام معلمی در تبعید و مجموعه شعر پای خورشید را آماده چاپ دارد.

رسولی تخلص دیگری برای مجموعه شعرش دارد به نام خورگام محل تولدش که هم معنی با نام مجموعه شعرش پای خورشید است.

وی علاوه برنویسندگی به عنوان خبرنگار همکاری اش را از سال 1345 شمسی با روزنامه ها و مجلات زمان پهلوی آغاز و تا به امروز فعالیت خبری اش را با خبرگزاری های کشوری و روزنامه های سراسری ومحلی ادامه داده است.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.