مشهد؛

ارائه 20 بسته خدمت فرهنگی ویژه مجموعه‌های مردمی و تشکل‌ها به مناسبت دهه فجر

مدیر فرهنگسرای انقلاب از ارائه 20 بسته خدمت فرهنگی ویژه مجموعه‌های مردمی و تشکل‌ها به مناسبت دهه فجر در مشهد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، تقوی با اعلام اینکه این طرح 4تا 7 بهمن ماه در عرصه میدان شهدا اجرا می‌شود؛ گفت: در این مکان، یک فضای نمایشگاهی نسبتا بزرگی برپا شده است که مساجد، مدارس، مهد کودک‌ها، ادارات و متجمع های تجاری با مراجعه به آن می ‌توانندخدمات فرهنگی را دریافت کنند.

وی افزود: هدف از برگزاری این طرح حمایت از فعالیت های مردمی در ایام دهه فجر و همچنین تقویت مشارکت‌های فعال اجتماعی است که بارویکرد توجه بیشتر به دستاوردهای انقلاب اسلامی برگزار‌ خواهد شد.

مدیر فرهنگسرای انقلاب درخصوص انواع خدمات در این طرح عنوان کرد: برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در مساجد و مدارس، اعزام طلاب خارجی، گروه‌های سرود و تئاتر به مساجد و مدارس، حمایت از برگزاری شب خاطره، از جمله خدمات قابل ارائه در این طرح است.

تقوی  با اشاره به دیگر خدمات فرهنگی این طرح نیز گفت : اعزام راوی انقلاب به مساجد و مدارس، برگزاری نمایش عروسکی و جنگ بچه‌های انقلاب، ارائه فیلم های جشنواره عمار، بازدید مساجد و مدارس از سرای مفاخر در فرهنگسرای بهشت و تور دانایی و توانایی در فرهنگسرای علوم و نجوم نیز چند برنامه دیگر این طرح هستند.

وی افزود: اعزام تشکل‌ها و مدارس به معراج شهدا و اجرای برنامه در این مکان، بازدید دانش‌آموزان دبیرستانی از نمایشگاه موضوعی دفاع مقدس با عنوان «جبهه همین نزدیکی است»، تخفیف 50 درصدی خرید بلیط‌های فیلم‌های سینمایی، برگزاری مسابقه کتابخوانی «همه باهم بخوانیم»، ارائه بن خرید محصولات آذین بندی با تخفیف 80درصد به مساجد، مدارس،ادارات و اصناف و همچنین ارایه یک بسته فرهنگی شامل سرودهای انقلابی، کلیپ، مستند،موشن گرافی و ... با موضوع انقلاب اسلامی نیز در این طرح گنجانده شده‌است.

مدیر فرهنگسرای انقلاب با اعلام اینکه روزهای پایانی دهه فجر انقلاب، با ایام شهادت حضرت زهرا سلام ا... علیها همزمان خواهد شد افزود: آمادگی کمک به مساجد برای برگزاری ایستگاه‌های انقلاب در سطح شهر را نیز داریم؛ همچنین مساجد، مدارس و تشکل‌ها با نام نویسی درطرح خدمات آموزشی می‌‌توانند از تخفیف پنجاه درصدی شرکت در کلاس‌های آموزش خانواده در فرهنگسراهای سطح شهر برخوردار شوند.

انتهای پیام//ف.ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار