فرمانده گردان امام علی (ع)چابهار:

آتش نشانان تداعی کننده "عمل مجاهدانه" و ایثار خالصانه هستند

فرمانده گردان امام علی(ع)چابهار صبح امروز به همراه جمعی از بسیجیان با حضور در ایستگاه آتش نشانی چابهار به مقام شامخ شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو ادای احترام کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان،بهزاد علاسپور در این مراسم گفت: آتش نشانان،مجاهدان فی سبیل الله هستند که با کمترین امکانات، همچون رزمندگان جنگ تحمیلی، بی ادعا و خالصانه جان خود را در طبق اخلاص نهاده و در عرصه های سخت جامعه به یاری هموطنان خود می شتابند.

وی افزود: حادثه پلاسکو و شهادت تعدادی از جوانان برومند و آتش نشانان، مصیبتی عظیم بود که ایران اسلامی را داغدار کرد اما هم قطاران این شهدا، با قوت و تلاش مجاهدانه راه این شهدا را ادامه خواهند داد.

عباسپور افزود: هدف از این دیدار عرض خداقوت و تسلیت به پرسنل آتش نشانی به مناسبت فقدان یاران شهیدشان بود و بر همه مردم لازم است تا قدر این تلاشگران بی ریا را بدانند.

شایان ذکر است در این مراسم، بسیجیان و فرمانده گردان امام علی(ع) چابهار با قرائت فاتحه یاد و خاطر شهدای آتش نشان پلاسکو را گرامی داشتند و جناب سروان موسوی به نیابت از فرماندهی سپاه چابهار پیام تسلیت این ارگان را به آتش نشانها ابلاغ کرد.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار