صداگذار «آزاد به قید شرط»:

«آزاد به قید شرط» فیلمی دالبی به معنای واقعی است

جوانترین صداگذار جشنواره فیلم فجر از علت همکاری با حسین شهابی و ساختار «آزاد به قید شرط» گفت.

مهدی جمشیدیان صداگذار فیلم سینمایی «آزاد به قید شرط» ساخته حسین شهابی که امسال در بخش چشم انداز سینمای ایران حضور دارد، در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص علت همکاری با این پروژه عنوان کرد: شخصیت و کارنامه شهابی، فیلمنامه قابل تامل، ساختار فیلم و ساختار جدید صدایی که این اثر دارد، دست به دست هم داد تا همکاری ما شکل بگیرد.

وی با اشاره به جایگاه این فیلم در زندگی سینمایی‌اش عنوان کرد: سطح ارتقای هر فیلم با توجه به ساختار آن در پایین و بالا رفتن سطح همه اعضا تاثیر می‌گذارد چرا که فیلمسازی کاری گروهی است، در این راستا صداگذاری نیز از این قاعده مستثنی نیست، خوشبختانه «آزاد به قید شرط» همانگونه که گفتم فیلمی خاص است که در نتیجه در کارنامه هنری من جایگاهی خاص دارد.

صداگذار «یتیم خانه ایران» اضافه کرد: اتفاقات صدا در این فیلم باید با صبر و حوصله‌ای خاص پیش می‌رفت و با تفکر و تامل انجام می‌شد چرا که سختی‌های خاص خودش را داشت.

جمشیدیان ادامه داد: «آزاد به قید شرط» یک فیلم دالبی به معنای واقعی صداست که در آن از ساختاری کاملا حرفه‌ای و به روز استفاده شده است.

وی خاطر نشان کرد: با وجود اینکه حس جالب و خوبی نسبت به همکاری در این فیلم دارم اما متاسفانه با توجه به موضوعی که دارد نادیده گرفته شد. البته در هر صورت نظر داوران قابل احترام است و شکوه‌ای نیست، امیدوارم در اکران جشنواره و عمومی تاثیر خود را بگذارد و جذب مخاطب به همراه داشته باشد.

گفتنی است مهدی جمشیدیان به عنوان جوانترین صداگذار جشنواره فیلم فجر پیش از این آثاری چون «یتیم خانه ایران»، «این سیب هم برای تو»، «دربست»، «دو عروس»، «یک روز معمولی»، «جنون»، «ترمینال غرب» و فیلم کوتاه موفق «علمک» و... را صداگذاری و میکس کرده است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار