همدان؛

فعالیت 397 سازمان مردم‌نهاد در استان

مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان از فعالیت ۳۹۷ سازمان مردم نهاد در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مهرداد نادری فر فعالیت 397 سازمان مردم‌نهاد در استاندر نشست اتاق فکر سمن‌های حوزه خیریه و نیکوکار اظهار داشت: سازمان‌های مردم نهاد به عنوان نمایندگان ملت می‌توانند در سطح اجتماع نقش‌آفرینی کنند و دغدغه‌های مردم را به مسئولین و نظر مسئولان را به مردم منتقل کنند.

وی تصریح کرد: این تشکل‌های مردمی حلقه‌های  ارتباطی هستند که دغدغه‌مند و بدون چشم داشت شکل گرفته و ارتباط بین مردم و مسئولان را تسهیل و اثربخش کرده و در رفع دغدغه‌های اجتماعی تأثیرات مثبتی دارند.

نادری فر از فعالیت397 سازمان مردم‌نهاد در سطح استان خبر داد و افزود: باید بستر و فضایی برای ارائه خدمات مطلوب از سوی این نهادهای مردمی ایجاد شود.

وی با بیان اینکه سازمان‌های مردم نهاد استان در 8 اتاق فکر سازماندهی شده‌اند، تأکید کرد: سرفصل فعالیت اتاق‌های فکر، محیط‌زیست، خیریه، سلامت، آسیب‌های اجتماعی و غیره است.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری افزود: تشکل‌هایی توانمند و مستعد در حوزه محیط‌زیست ایجادشده است که با فعالیت مناسب و ارتباط خوبی که با مسئولین محیط زیستی استان برقرار کرده‌اند باعث شده‌اند استان همدان یکی از استان‌هایی باشد که امروز در حوزه زیست‌محیطی  در سطح کشور حرف برای گفتن دارد.

وی ضمن تأکید بر آموزه‌های دینی ما در موضوع فعالیت‌های خیرخواهانه و بشردوستانه عنوان کرد: زمانی که به آموزه‌های دینی  مراجعه می‌کنیم می‌بینیم موضوعات بشردوستی، ریشه‌کنی فقر و کمک به هم نوع بسیار مورد تأکید واقع‌شده است.

نادری فر بیان کرد: همه سمن‌ها فعالیت‌های مردمی و خیرخواهانه‌ای را انجام می‌دهند، چون بدون انتفاع وارد این فضا شده‌اند و لذتی که سمن‌ها و مؤسسات خیریه از خوشحال کردن بچه‌ها و فقرا به دست می‎آورند هیچ‌کس نمی‌تواند به دست آورد.

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.