همدان؛

ویزیت رایگان دانش آموزان ۷۰۰ مدرسه مروج سلامت

نماینده سازمان‌های مردم‌نهاد در هیئت نظارت همدان از ویزیت رایگان دانش آموزان ۷۰۰ مدرسه مروج سلامت استان خبر داد.

ویزیت رایگان دانش آموزان ۷۰۰ مدرسه مروج سلامتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ فاطمه شیرانی در نشست اتاق فکر سمن‌های حوزه خیریه و نیکوکار گفت: با ۷۰۰ مدرسه مروج سلامت به توافق رسیده‌ایم که پزشکان و پرستاران سمن‌های سلامت به این مدارس بروند فعالیت‌های غربالگری و معاینه را به صورت رایگان انجام دهند.

وی بر لزوم توجه به حوزه آسیب‌های اجتماعی تأکید و اظهار داشت: مادامی که نتایج حوزه‌های سلامت آسیب‌های اجتماعی برهم اثرگذار نشوند اثرات مطلوبی به دنبال ندارند.

شیرانی عنوان کرد: با 700 مدرسه مروج سلامت به توافق رسیده‌ایم که پزشکان و پرستاران سمن‌های سلامت به این مدارس بروند فعالیت‌های غربالگری و معاینه را به صورت رایگان انجام دهند.

وی با بیان اینکه در امور خیر بیش از اعتبارات نیازمند همت و عزم جدی هستیم، تصریح کرد: سابقه 12 سال فعالیت من در حوزه سازمان‌های مردم نهاد اثبات کرده است آنقدر که تعامل و ارتباط در پیشبرد امور اثرگذار است اعتبار و بودجه تأثیر ندارد.

این مسئول افزود: هریک از سازمان‌های مردم‌نهاد حوزه ازدواج، اگر بسته فرهنگی  نداشته باشند افزایشی در امر ازدواج نداریم چراکه عدم کار فرهنگی، افزایش آمار طلاق را در این حوزه در پی دارد.

نماینده سازمان‌های مردم‌نهاد در هیئت نظارت همدان با بیان اینکه راه‌حل درست این است که هریک از سمن‌ها مسئولیت یک کار خیر را برعهده گیرند، افزود: همه‌ی سمن‌ها باید به اتاق آسیب‌های اجتماعی و اتاق سلامت لینک شوند.

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار