دروازه بان تیم سیاه جامگان: آرزویم دعوت شدن به تیم ملی است

ناصری گفت: سعی دارم در بازی های باقیمانده لیگ برتر با آمادگی کامل در مسابقات شرکت کنم تا بتوانم برای نخستین بار به تیم ملی دعوت شوم.

محمدناصری در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درمورد بازی سیاه جامگان مقابل فولاد خوزستان بیان کرد: فولاد تیمی است که به لحاظ نفرات موجود در ترکیب عملکرد ایده آلی داشته است. باشگاه به دلیل ساختار مناسب، روند نتیجه‌گیری خوبی دارد و روز سختی مقابل این تیم داریم و از نظر بدنی کاملا حریف آماده است.

وی ادامه داد: به دنبال جبران کردن اتفاقات بد هفته گذشته هستیم و مقابل تیم فولاد خوزستان دست و پا بسته نخواهیم بود. تمام تلاش سیاه جامگان این است که بازی با کیفیتی ارایه بدهیم و با دست پر به مشهد برگردیم.

دروازه بان تیم سیاه جامگان در مورد عملکردش دراین تیم گفت:به نظرم هر آنچه را که در توان داشتم در معرض نمايش گذاشتم و در مجموع عملکردم در سیاه جامگان رضایت بخش بوده است. سعی دارم در بازی های باقیمانده لیگ برتر با آمادگی کامل در مسابقات شرکت کنم تا بتوانم هم برای نخستین بار به تیم ملی دعوت شوم و هم از سقوط سیاه جامگان به لیگ دسته یک جلوگیری کنم.

ناصری در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به بازیکنان جوان و با تجربه ای که در اختیارداریم، تیم سیاه جامگان پتانسیل قرار گرفتن در بین تیم های بالانشین لیگ برتر را دارد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار