وزارت صنعت، معدن و تجارت خبر داد؛

افتتاح 258 طرح صنعتی با سرمایه گذاری 22 هزار میلیاردی / اشتغال زایی 9 هزار نفری تا دهه فجر

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به فرارسیدن دهه مبارک فجر از افتتاح 452 طرح و پروژه عمرانی در این ایام خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،علی یزدانی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در گردهمایی مدیران عامل شرکت شهرک های صنعتی سراسر کشور با اشاره به فرارسیدن دهه مبارک فجر از افتتاح 452 طرح و پروژه عمرانی در این ایام خبر داد و گفت: از این تعداد 258 طرح صنعتی با سرمایه گذاری 22هزار میلیارد ریال و 123میلیون دلار ارزی به بهره برداری می رسد.

وی اظهار داشت: افتتاح این طرح های صنعتی برای بیش از  9هزار نفر اشتغال به همراه خواهد داشت و در این ایام 194 پروژه عمرانی با اعتباری افزون برهزار و 600 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران با تاکید بر نظارت و بازدید مستمر شرکت های استانی از زیرساخت های عمرانی شهرک ها و نواحی صنعتی استان ها، تصریح کرد: مدیران استانی باید از وضعیت زیرساخت های عمرانی همه شهرک ها و نواحی صنعتی استان خود مطلع باشند و در کمترین زمان نسبت به رفع نواقص و مشکلات موجود در این مناطق صنعتی اقدام کنند.

یزدانی  به تشریح ویژگی های دولت الکترونیک پرداخت و ادامه داد: کارگروه ویژه توسعه خدمات دولت الکترونیک در سازمان و سایر استان ها فعال شده است.

وی توسعه خدمات دولت الکترونیک را زمینه ای برای ایجاد تغییر و تحول اساسی در نوع و کیفیت خدمات سازمان و واحدهای تابعه و همچنین کاهش تخلفات اداری موثر برشمرد و تصریح کرد: الکترونیکی شدن اطلاعات موجود در سیستم دولتی، شفافیت بیشتر و تکریم حقوق صاحبان صنایع را به دنبال دارد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار