برخورد قاطع با فتنه گران

با فتنه‌گران به‌صورت قاطع برخورد می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،آیت‌الله طبرسی امام جمعه ساری امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان با بیان اینکه باید با فتنه‌گران به‌صورت قاطع برخورد شود.گفت : اگر مدیری بخواهد صفوف فشرده مسلمانان را متفرق و فتنه ایجاد کند با وی برخورد می شود.

وی با بیان اینکه هنوز از شایسته‌ سالاری در انتخاب مدیران به‌ درستی استفاده نشده است ، افزود: لازمه‌ اصلی مدیریت در جامعه اسلامی داشتن بینش سیاسی است.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با بیان اینکه مدیر باید با مردم و در میان مردم باشد، گفت: مدیران در مواقع بروز حوادث باید در کنار مردم و پشتیبان آنها باشند.

آیت‌الله طبرسی با تأکید بر اینکه برای یک کار بزرگ نباید از افراد ضعیف و کوچک استفاده شود، گفت: دولتمردان باید در انتخاب مسؤولان به‌درستی عمل کنند و کسی که کاردانی در مدیریت ندارد نباید مسئولیت به وی اعطا شود.

امام جمعه ساری در ادامه با گرامیداشت دهه فجر و یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی به گفته امام (ره) انقلاب ظاهری نبود و انقلاب باطنی بود.

وی با قدردانی از همدلی و ابراز همدردی مردم با خانواده جانباختگان حادثه پلاسکو، افزود: مسؤولان فکری به‌حال ساختمان‌های فرسوده در کشور کنند.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با تأکید بر اینکه امیدواریم 6 مصوبه دولت در خصوص حادثه پلاسکو مانند دیگر مصوبات نباشد و با فوریت پیگیری شود، گفت: حادثه پلاسکو سونامی عظیمی بود و بدون تعارف از دولت می‌خواهیم اینگونه ساختمان‌های مرتفع را ساماندهی و ایمن کند.

آیت‌الله طبرسی با بیان اینکه مصوباتی که برای مرکبات مازندران در نظر گرفته شد باید هرچه زودتر محقق شود، افزود: خسارت سنگینی بر باغداران مازندرانی تحمیل شد و دولت به وعده‌های خود عمل کند.

امام جمعه ساری با بیان اینکه ورود ترامپ با کاخ‌سفید نامبارک است و امیدواریم فضای آمریکا تغییر کند، گفت: شعور سیاستمداران آمریکا پایین است و آنها از اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری الگوبرداری کردند.

وی با بیان اینکه سیاستمداران آمریکایی همیشه حرف‌های احمقانه می‌زنند، افزود: امیدواریم اجلاس سه‌جانبه ایران، روسیه و ترکیه اثربخش باشد تا ریشه داعش خشکانده شود.

انتهای پیام/ ر


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار