آماده باش تمام دستگاه‌های اجرایی لرستان تا 72 ساعت آینده

تمامی دستگاه‌های اجرایی استان لرستان تا 72 ساعت آینده به دلیل بارش سنگین برف براساس مصوبه شورای مدیریت بحران استان در آماده‌باش کامل به‌سر می‌برند.

آماده باش تمام دستگاه‌های اجرایی لرستان تا 72 ساعت آیندهبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛جلسه شورای عالی مدیریت بحران استان لرستان عصر امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در محل فرمانداری دلفان برگزار شد و در این جلسه پس از بررسی وضعیت بارش در شهرستان‌های استان لرستان و ارائه گزارشی از وضعیت موجود تصمیماتی درباره روند آمادگی در شرایط فعلی اتخاذ شد.
 
در این جلسه مقرر شد تمامی دستگاه‌های اجرایی نسبت به اعزام یک دستگاه ماشین کمک‌دار به فرمانداری دلفان اقدام کنند و راهداری نسبت به اعزام ماشین‌آلات موردنیاز به محور خرم‌آباد تا نورآباد اقدام و از امکانات بخش خصوصی نیز استفاده کند.
 
آماده‌باش کلیه دستگاه‌های اجرایی امدادی تا 72 ساعت آینده در استان لرستان، استفاده از امکانات قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) و سپاه استان در زمینه اعزام ماشین‌آلات سنگین، اعزام امکانات موردنیاز مستقر  در سایر شهرستان‌ها به مناطق درگیر برف توسط دستگاه‌های اجرایی وامدادی استان، ممانعت از ورود  و تردد خودروها به محورهای اصلی بدون داشتن زنجیر چرخ توسط پلیس‌راه بخش دیگری از مصوبات جلسه عصر امروز بود.
 
علاوه بر این در این جلسه مقرر شد دهیاری‌ها با استفاده از امکانات روستایی و توان نیروهای مردمی نسبت به بازگشایی محورهای روستایی اقدام کرده و فروشگاه‌های تعاون روستایی و اتحادیه عشایری در مناطق مسدود در تأمین مایحتاج مردم روستایی اقدام کرده و مخابرات نیز نسبت به برقراری ارتباط خطوط موبایلی در مناطق برفی اقدام کند.

انتهای پیام/پ
 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.