دستگیری سارقان 22 فقره سرقت در رشت

فرمانده انتظامی شهرستان رشت از دستگیری 5 سارق حرفه ای و 2 مالخر با 22 فقره سرقت در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت ،سرهنگ"رحیم شعبانی" در تشریح این خبر گفت: در پی گزارشات مردمی مبنی بر وقوع سرقت در این شهرستان، بررسی موضوع در دستوركار ماموران انتظامی كلانتری13  قرار گرفت.  
 
فرمانده انتظامی شهرستان رشت با بیان اینكه ماموران با اقدامات پلیسی و با بررسی سرنخ ها به هویت یك سارق سابقه دار پی بردند، افزود: طبق بررسی ها مشخص شد كه این سارق سابقه دار سرقت ها را با همكاری دوستان خود انجام داده است.  
 
وی با تاكید براینكه ماموران در یك عملیات غافلگیرانه این متهم سابقه دار را در رشت دستگیر كردند، متذكرشد: متهم پس از دستگیری به همكاری همسرش و سه تن دیگر نیز در این سرقت اعتراف كرد كه همسر متهم نیز با تحقیقات پلیسی دستگیر شد.  
 
این مقام انتظامی شهرستان رشت با اشاره به اینكه در ادامه پیگیری های پلیسی، 3 همدست متهم مذكور نیز دستگیر شد، خاطرنشان كرد: در این رابطه دو مالخر نیز دستگیر شدند.  
 
سرهنگ شعبانی بیان داشت: در بازرسی از منزل تعداد زیادی ضبط، باند، باتری خودرو، اره، لپ تاب، دوربین عكاسی، دستگاه برش، آچار آلات وتلفن همراه كشف و ضبط شد.  
 
این مسئول با تاكید براینكه 22 مالباخته تا اكنون در رابطه با سرقت این باند اعلام شكایت كرده اند، افزود: تحقیقات پلیس در این رابطه ادامه دارد.  
 
سرهنگ شعبانی با اشاره به اینكه سارقان مذكور 16 مورد سرقت محتویات خودرو، 2 فقره سرقت منزل، 3 فقره سرقت دوچرخه، یك فقره سرقت مغازه انجام داده بودند، خاطرنشان كرد: شهروندان مشاهدات مشكوك خود را با شماره تلفن 110 فوریت های پلیسی درمیان بگذارند.


انتهای پیام/پ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.