لرستان؛

وصل شدن برق 85 روستای لرستان

مدیر کل مدیریت بحران لرستان گفت: در پی بارش برف روز گذشته برق 100 روستا در مناطق مختلف لرستان قطع شد که تا کنون تعداد 85 روستا برق آنها وصل شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ آریایی گفت: 15 روستای باقی مانده که هنوز دچار قطعی برق هستند نهایت تا ظهر امروز برق آنها وصل خواهد شد.

مدیر کل مدیریت بحران لرستان افزود: روستاهایی که هنوز دچار قطعی برق هستند بیشتر در منطقه میربگ نورآباد، بیران شهر و روستاهایی از بخش زاغه هستند که اقدامات لازم برای برقراری برق این روستا در حال انجام است.

آریایی گفت: تمامی محورهای ارتباطی اصلی در استان باز است و بزرگراه خرم آباد- پل زال که شب گذشته مسدود شده بود در ساعت 2 بامداد امروز بازگشایی شد.

مدیر کل مدیریت بحران لرستان افزود: تعدادی از محورهای ارتباطی روستایی در نقاط مختلف لرستان همچون سلسله، دلفان و بیران شهر بسته شده است که با توجه به اینکه همگی این محورها آسفالت هستند عملیات بازگشایی این محورها در حال انجام است و تا ساعاتی دیگر بازگشایی می شود.

به دلیل بارش سنگین برف و برودت هوا که از روز گذشته در اغلب نقاط لرستان شدت گرفت برق مناطقی از این استان وهمچنین تعدادی محورهای ارتباطی روستایی در مناطق مختلف لرستان قطع شد و بدنبال بارش سنگین برف ، مدارس نیز در برخی شهرهای استان تعطیل اعلام شد.

همچنین امروز شنبه ساعات کار ادارات دولتی، موسسات و بانک های لرستان در پنج شهرستان استان با یک ساعت تاخیر آغاز شد.

انتهای پیام /م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.