ریسک بزرگ هواوی برای کسب جایگاه اپل

شرکت هواوی قصد دارد تا با اقدامات پیش بینی شده به عنوان بزرگترین تولید کننده تلفن همراه تبدیل شود

به گزارش خبرنگار دریچه فناوریگروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛شرکت هواوی در نیمه اول سال 2016 توانست سود 39 میلیون دلاری به دست آورد و همچنین در این  زمینه میزان فروش این شرکت 25 درصد افزایش داشت ودر نهایت به عنوان بهترین تولید کننده تلفن هوشمند در چین معرفی شد.

بنا بر گفته های مدیر عامل شرکت هواوی قرار است که این شرکت خودرا تا سال 2017به عنوان دومین تولید کننده تلفن هوشمند در دنیا معرفی کند.

همچنین این شرکت قصد دارد تا سال 2021 به عنوان نخستین و بزرگترین تولید کننده تلفن هوشمند در دنیا شناخته شود.

طبق گفته های مدیرعامل هواوی ،این شرکت با دریافت وام هایی از سوی دولت چین موفق به آغاز عملیات شبکه ای در آمریکای لاتین و آفریقا شدند.
 IDC اعلام کرد که  شرکت هواوی توانسته با افزایش 12 درصدی سیستم بازاریابی جهانی خود، فروش محصولاتش را 10 برابر کند و تاکنون توانسته تا در کشورهای لهستان، پرتغال و هلند، آمار فروش خود را بالا ببرد به گونه ای که این آمار از فروش گوشی های آیفون در کشور های ذکر شده بالاتر است.
مسئولان هوآوی امیدوار هستند تا  آمار فروش ود را در آمریکا بالابرده و موفقیت خود را در این زمینه در دنیا به ثبت برسانند.
 آنها به تازگی با استخدام  یکی از فعالان عرصه تکنولوژيی بی سیم بانام " Michele Xiong " توانستند تا از توانایی وی در پیشبرد اهداف خود کمک بگیرند.
همچنین مسئولان شرکت هواوی  با تنظیم و امضای قرارداد با فروشندگانی مانند Walmart و Best Buy، قصد دارند تا محصولات آنلاک شده خود را در کشورهای بیشتری به فروش برسانند.

گفتنی است؛ آمار فروش گوشی های هوشمند هواوی با اپل تفاوت چندانی ندارد  چرا که  در سه ماهه سوم سال گذشته،45.5میلیون  گوشی آیفون به فروش رسید که این آمار نشان دهنده این است که تنها 10 میلیون از میزان فروش محصولات هواوی بالاتر است.

منبع:digitaltrends
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.