شجاعی: در مسقط، میزبان الاهلی خواهیم بود/ به قهرمانی در لیگ امیدواریم

سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: براساس آخرین اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا و با هماهنگی های انجام شده قرار شد ذوب آهن در شهر مسقط عمان، میزبان تیم های عربستانی باشد.

علی شجاعی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص مشخص شدن تکلیف میزبانی تیم ذوب آهن در دیدار با تیم الاهلی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: براساس آخرین اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا و با هماهنگی های انجام شده قرار شد ذوب آهن در شهر مسقط عمان، میزبان تیم های عربستانی باشد و به این ترتیب دیدار تیم ما با الاهلی در روز 19 اسفند ماه و در کشور عمان برگزار خواهد شد.

وی همچنین در مورد دیدار امروز تیم های ذوب آهن اصفهان و گسترش فولاد تبریز که به میزبانی تیم تبریزی برگزار می شود، گفت: گسترش فولاد تیمی جوان و دارای بازیکنانی تکنیکی است، به بازیکنان تذکر داده ایم که در بازی امروز نیز باید مانند چند بازی اخیر سه امتیاز را کسب کنند تا بتوانیم جایگاه خود را در صدر جدول رده بندی لیگ حفظ کنیم.

سرپرست تیم ذوب آهن افزود: خوشبختانه در دیدار با گسترش فولاد بازیکن مصدومی نخواهیم داشت و فقط دانیال اسماعیلی فرد به دلیل سه اخطاره بودن از حضور در ترکیب تیم محروم است و نمی تواند ما را همراهی کند.

شجاعی در پایان با اشاره به اختلاف هشت امتیازی ذوب آهن با تیم صدرنشین پرسپولیس، عنوان کرد: هم اکنون تیم ذوب آهن از بخت خوبی برای قهرمانی در لیگ شانزدهم برخوردار است، حتی تیم هایی که در حال حاضر در میانه جدول نیز هستند نباید از کسب جام ناامید باشند. امیدواریم با حفظ روند امیدوارکننده فعلی، به نتایج درخشان خود ادامه دهیم و اختلاف امتیاز خود را با تیم های بالای جدول کمتر کنیم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار