استاندار چهارمحال و بختیاری بر لزوم ساخت برنامه های رادیویی، تلویزیونی و سینمایی از زندگینامه مفاخر استان تأکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ قاسم سلیمانی در آیین تجلیل از برگزیدگان صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری در نوزدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی صدا و سیما گفت: صدا و سیمای این استان باید برای تولید برنامه های فرهنگی و سینمایی از زندگینامه مفاخر اهتمام ویژه ای قائل باشد.

وی اضافه کرد: ساخت تولیداتی برای مفاخر چهارمحال و بختیاری با موضوعاتی مانند مبارزات سردار اسعد بختیاری در زمان مشروطیه، مبارزات علیمردان خان با طاغوت، حضور رزمندگان این استان در هشت سال دفاع مقدس، صف شکنی تیپ قمر بنی هاشم (ع)، تقدیم 2 هزار و 400 شهید به انقلاب اسلامی ایران و شخصیت های فرهنگی مانند آیت الله دهکردی، عمان سامانی و پژمان بختیاری می توانند فرهنگ این استان را برای همه مردم کشور منعکس کنند.

سلیمانی ادامه داد: همچنین معرفی آیین ها و رسومات زیادی که در زندگی مردم این استان جاری و ساری است نشانگر غیرت و پایداری  مردمان این مرز و بوم می باشد.

وی عملکرد تولیدات صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: تولیدات این مرکز همواره متعادل بوده و در عین نشان دادن دستآوردهای نظام و انقلاب وجود ضعف ها و مشکلات را به مدیران یادآوری کرده است.

انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.