ساری؛

نتایج کشتی گیران مازندرانی در جام یاریگین

روز دوم مسابقات کشتی قهرمانی جام یاریگین روسیه با سه صعود و یک حذف برای کشتی گیران مازنردانی همراه بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،تیم منتخب کشتی مازندران که به نمایندگی از کشورمان در این رقابت ها حضور دارد در مسابقات روز دوم این رقابت ها چهار نماینده کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند که محمد جواد ابراهیمی در وزن ۸۶ کیلوگرم، جابر صادق زاده و سید رضا موسوی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم به مرحله نیمه نهایی راه یافتند و ایمان صادقی در وزن ۶۱ کیلوگرم نیز از دور رقابت ها کنار رفت.

ایمان صادقی در وزن ۶۱ کیلوگرم پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل ژوگلیا از کشور میزبان با نتیجه ۱۱ بر صفر شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد مقابل بولات باتویف، صادقی از دور رقابت ها کنار رفت.

محمدجواد ابراهیمی در وزن ۸۶ کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست در دور بعد با نتیجه ۱۱ بر صفر نیام بایار باتار از مغولستان را شکست داد و در دور بعد با نتیجه ۴ بر ۴ از سد شامیل کودیاماگمدوف قهرمان اروپا از روسیه گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. ولادیسلاو والیف از روسیه رقیب بعدی ابراهیمی برای حضور در دیدار فینال است.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم که کشورمان دو نماینده دارد، جابر صادق زاده قهرمان مسابقات پهلوانی پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل باتراز گاجیف از روسیه با نتیجه ۲ بر ۲ و ضربه فنی به پیروزی رسید و در دور بعد نیز با نتیجه ۵ بر ۴ از سد شامیل خاکیف از روسیه گذشت تا در مرحله نیمه نهایی به مصاف آلن خوگایف از روسیه رود.

در این وزن سید رضا موسوی دیگر نماینده کشورمان نیز در دور اول با نتیجه ۴ بر ۳ آتساماز گازایف از روسیه را شکست داد وی در دور بعد نیز با نتیجه ۷ بر صفر از سد اسداله ابراگیموف از روسیه گذشت. موسوی در مرحله یک چهارم نهایی مقابل بالدان سیژیپوف از روسیه با نتیجه ۵ بر ۴ به پیروزی رسید تا در مرحله نیمه نهایی به مصاف آنزور بولتوکایف دارنده مدال برنز جهان و قهرمان اروپا (در وزن ۹۷ کیلوگرم) از روسیه برود.

در روز نخست این رقابت‌ها نیز رضا اطری آزادکار وزن ۵۷ کیلوگرم ایران پس از شکست مقابل رستم آمپار از روسیه حذف شد.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار