هفته بیست و یكم لیگ برتر والیبال

شمارش معكوس برای تیم‌های لبه تیغ/ قطار لیگ به روزهای حساس می‌رسد

هفته بیست و یكم لیگ برتر والیبال مردان ایران در حالی فردا برگزار می‌شود كه چند تیم برای حضور در 8 تیم نهایی نبرد تنگاتنگی دارند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان ایران، گرامیداشت شهدای منا، فردا  (یكشنبه) با برگزاری 6 دیدار وارد هفته بیست و یكم خود خواهد شد. 

این هفته از رقابت‌ها در حالی برگزار می‌شود كه با نزدیك‌ شدن مرحله مقدماتی به هفته‌های پایانی، حساسیت مسابقات به خصوص در بین تیم‌های میانه  جدولی بیشتر و بیشتر می‌شود. 

در نخستین دیدار هفته بیست و یكم كه در خانه والیبال و ساعت 15 برگزار می‌شود تیم رده دومی پیكان كه صعودش به مرحله پلی‌آف قطعی شده است میزبان تیم راه عمران ساری خواهد بود. پیكانی‌ها با خیال آسوده به مصاف نماینده ساری می‌روند اما در آن طرف میدان شاگردان بهزاد محمودی به پیروزی مقابل پیكانی‌ها نیاز دارند تا امید خود برای پلی‌آفی شدن را حفظ كنند.

تیم صدرنشین بانك سرمایه در هفته بیست و یكم به مصاف سایپا تهران خواهد رفت. نارنجی‌پوشان خودروساز در حال حاضر در رده چهارم قرار دارند و در تلاشند با كسب امتیاز مقابل بانك سرمایه به جایگاه سوم خود بازگردند و جانشین شهرداری ارومیه شوند. این در حالی است كه شاگردان مسعود آرمات قطعا كار سختی در دیدار با ستاره‌های بانك سرمایه خواهند داشت. این دیدار ساعت 17 در خانه والیبال برگزار می‌شود.

تیم شهرداری ارومیه كه هفته گذشته پس از چند هفته پیروزی، در خانه و در یك دیدار تماشایی مغلوب صالحین ورامین شد در هفته بیست و یكم به مصاف تیم هاوش گنبد خواهد رفت و دیداری نسبتا آسان پیش رو خواهد داشت. گنبدی‌ها كه دیگر امیدی به حضور در جمع 8 تیم نهایی ندارند این هفته راهی ارومیه می‌شوند و با شاگردان عباس برقی دیدار می‌كنند.

تیم خاتم اردكان كه در رده هشتم جدول مسابقات قرار دارد و خیالش از حضور در جمع تیم‌های راه یافته به پلی‌آف آسوده نیست با شهرداری اراكی دیدار می‌كند كه در رده یازدهم قرار دارد. اردكانی‌ها در صورت پیروزی مقابل شهرداری اراك یك قدم به پلی‌آف نزدیك‌تر می‌شود و همین موضوع انگیزه شاگردان نقدی را افزایش خواهد داد.

تیم های کاله مازندران و صالحین ورامین در هفته بیست و یکم لیگ برتر ولیبال در سالن پیامبر اعظم (ص) به مصاف یکدیگر می‌روند. کاله با 9 برد و 28 امتیاز در رتبه ششم جدول است و صالحین با هشت برد و 23 امتیاز در جایگاه نهم است. البته صالحین 2 بازی کمتر نسبت به باقی تیم‌ها دارند.

شهرداری تبریز هم این هفته در خانه پذیرای تیم بحران‌زده پارسه خواهد بود. دیداری كه برای تبریزی‌ها با توجه به شرایط فعلی  تيم پارسه آسان به نظر مي‌رسد.

 
**برنامه کامل هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال به شرح زیر است :

تهران، خانه والیبال، ساعت 15
پیکان تهران – سازمان عمران شهرداری ساری
 
تهران، خانه والیبال، ساعت 17
بانک سرمایه – سایپا تهران
 
تبریز، سالن شهید اقدمی، ساعت 16
شهرداری تبریز – پارسه تهران
 
ارومیه، سالن غدیر، ساعت 16
شهرداری ارومیه – هاوش گنبد
 
اردکان، سالن آیت الله خاتمی، ساعت 16 و 30 دقیقه
خاتم اردکان – شهرداری اراک
 
آمل، سالن پیامبر اعظم (ص)، ساعت 16
کاله مازندران – صالحین ورامین

انتهای پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار