هفته هجدهم بوندس لیگای آلمان

شکست شاگردان نوری مقابل باوارایی ها/لایپزیگ همچنان در تعقیب بایرن

از هفته هجدهم رقابتهای بوندس لیگای آلمان از ساعت 18 پنج مسابقه همزمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، از هفته هجدهم رقابتهای بوندس لیگای آلمان از ساعت 18 پنج مسابقه همزمان برگزار شد که در مهمترین دیدار بایرن مونیخ مهمان شاگردان الکساندر نوری در تیم وردربرمن بود که دو بر یک به برتری رسید.

در این دیدار آرین روبن در دقیقه 30 و داوید آلابا در دقیقه 45 برای بایرن‌ مونیخ گلزنی کردند و تنها گل وردربرمن را هم  مکس کروز در دقیقه 53 به ثمر رساند.

در دیگر بازی مهم امروز بوندس لیگا، لایپزیگ رده دومی در خانه با نتیجه 2 بر یک از سد میهمانش هوفنهایم گذشت و فاصله 3 امتیازی‌اش با باواریایی‌ها را حفظ کرد. در این دیدار هوفنهایم از دقیقه 60 با اخراج ساندرو واگنر 10 نفره به کارش ادامه داد.

 همچنین هامبورگ در مصاف قعرنشینان جدول با نتیجه 3 بر یک به میزبان خود اینگولشتات باخت و با یک پله سقوط و تقدیم جایگاه خود به میزبانش به رده هفدهم سقوط کرد.

در سایر بازی‌ها کلن در خانه 6 بر یک مقابل دارمشتات به برتری رسید و ولفسبورگ هم در دیداری خانگی با نتیجه 2 بر یک به آگزبورگ باخت.

در آخرین بازی امشب بوندس‌لیگا، از ساعت 21 بایرلورکوزن میزبان بورسیا مونش‌گلادباخ است.

در جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا، بایرن‌مونیخ 45 امتیازی، لایپزیگ 42 امتیازی و اینتراخت فرانکفورت 32 امتیازی اول تا سوم هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار