ایرانشهر؛

دستگیری قاتل فراری در کمتر از دو ماه در ایرانشهر

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از شناسایی و دستگیری قاتل فراری کمتر از دو ماه در عملیات هدفمند پلیس خبر داد.

دستگیری قاتل فراری در کمتر از دو ماه در ایرانشهربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان، سرهنگ دوستعلی جلیلیان  گفت: بنا بر گزارش قتلی در 21 آذر ماه سال جاری در یکی از روستاهای شهرستان "ایرانشهر" و اطلاع از مخفیگاه متهم در این شهرستان، شناسایی و دستگیری وی به صورت ویژه در دستور كار کاراگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.  

وی افزود: با تحقیقات و بررسی های انجام شده کاراگاهان، مشخص شد متهم كه مردی 40 ساله است بعد از ارتكاب به قتل از طریق شلیک گلوله، از محل متواری شده است.  

جلیلیان تصریح کرد: کارآگاهان پلیس با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی از سكونت این قاتل فراری در یكی از محلات شهرستان با خبر شدند و پس از هماهنگی با مقام قضایی، محل اختفای قاتل را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر كردند.  

فرمانده انتظامی ایرانشهر با بیان اینکه دلیل قتل اختلاف شخصی و انتقام جویی بوده، تصریح کرد: متهم كه به بزه انتسابی اعتراف كرده است پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.  

سرهنگ جلیلیان در پایان خاطرنشان کرد: همکاری و همراهی شهروندان با پلیس در بدست آمدن موفقیت در ماموریت های مختلف پلیس تاثیرگذار است و بدون شک بخش مهمی از توفیقات پلیس مرهون همکاری مردم با نیروی انتظامی می باشد.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار