بجنورد؛

اعلام اسامی و جزئیات فیلم های جشنواره فیلم فجر در خراسان شمالی

اسامی و جزئیات فیلم های جشنواره فجر در خراسان شمالی اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، رضا لنگری مسئول روابط عمومی ستاد خبری و اطلاع رسانی سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در خراسان شمالی با اشاره به اینکه آغاز اکران فیلم ها از ١٤ بهمن ماه آغاز و تا ٢١ همین ماه در بجنورد ادامه دارد، افزود: فیلم های "کارگر ساده نیازمندیم" به کارگردانی منوچهر هادی، " رگ خواب" به کارگردانی حمید نعمت الله و "شماره ١٧ سهیلا" به کارگردانی محمود غفاری از جمله فیلم های سه روز اول آغاز جشنواره خواهد بود.

رضا لنگری افزود: فیلم‌های «رگ خواب»، «پشت دیوار سکوت»، «اشنوگل»، «کارگر ساده نیازمندیم»، «شماره هفده سهیلا»، «ایستگاه اتمسفر»، «آباجان»، «رهایی از بهشت» از جمله فیلم‌های جشنواره فیلم فجر است که در سینما گلشن بجنورد اکران می شود.

وی همچنین فیلم‌های «خوب بد جلف»، «یک روز بخصوص»، «ماه‌گرفتگی»، «کمدی انسانی»، «نگار!؟ »، «انزوا»، «خانه دیگری» و «آزادی به قید شرط» را از دیگر آثاری برشمرد که از ١٤ تا ٢١ بهمن‌ماه جاری در سالن گلشن بجنورد به روی پرده می روند.

لنگری با اشاره به اکران فیلم "کارگرساده" در ساعات اولی آغاز جشنواره در بجنورد، اظهار داشت: این فیلم جزو آثار متفاوت سینمای اجتماعی خواهد بود و با روایت مشکلات یکی از قشرهای کم درآمد جامعه است که امیدواریم با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شود.

لنگری همچنین داستان فیلم "رگ خواب" را اوج و فرود رابطه اى میان یک زن و مرد … فیلم درباره اضمحلال یک زن ذکر کرد.

وی همچنین تصریح کرد: فیلم «شماره ١٧ سهیلا» روایت کننده داستان دختری میانسال است که زمان ازدواج او به تاخی لاش است که هر چه سریعتر ازدواج کند تا بچه دار شود.

وی خاطرنشان کرد: فیلم "کارگرساده" روز پنجشنبه ١٤ بهمن ، "رگ خواب" روز جمعه ١٥ بهمن و فیلم "شماره ١٧ سهیلا" ١٦ بهمن ساعت ١٥ و ١٩ در سینما گلشن بجنورد اکران می شوند.

گفتنی است: پیش‌فروش بخش استانی سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر از صبح روز پنج‌شنبه ٧ بهمن از طریق سامانه اینترنتیcinogram.comآغازشده و با تمدید ٢٤ ساعته تا ساعت١٢دوشنبه ١١ بهمن ادامه دارد.

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.