مشهد؛

صدور کد بورسی برای سهامداران و تعهدنامه داران شرکت پدیده

عضو هیات مدیره شرکت پدیده شاندیز گفت: طی ماه جاری برای کلیه سهامدارانی که دارای مانده حساب می باشند اعم از دارندگان سهام یا برگه های تعهد کد بورسی دریافت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حمیدرضا کریمویی افزود: این کاردر راستای اهداف بلند مدت شرکت پدیده مبنی بر پیگیری اقدامات لازم جهت پذیرش شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز در بازار فرابورس ایران و برای تکمیل اطلاعات سهامداران شرکت انجام شده است.

وی گفت: برای کل سهامداران و تعهدداران شرکت کد بورسی از سوی شرکت سپرده گذاری و تسویه وجوه صادر شده است و اطلاعاتشان در سامانه مخصوص ثبت گردیده است.

عضو هیات مدیره شرکت پدیده شاندیزافزود: تعداد ١٣٣ نفر نیز دارای اشکال در اطلاعات شخصی شان بوده اند که اقدامات لازم برای تصحیح و تکمیل اطلاعات ایشان انجام شده که بزودی کد بورسی برای آنها نیز دریافت خواهد شد.

کریمویی گفت: تعداد ۶۴٢ نفر از سهامداران پدیده از اتباع خارجی می باشند که دریافت کد بورسی آنها مراحل جداگانه ای دارد که اقدام لازم برای این افراد نیز در حال انجام است.

وی از سهامداران خواست برای دریافت کد بورسی خود با دادن شماره ملی به هریک از کارگزارن بورس در سراسر کشور و یا دفتر شرکت پدیده واقع در شاندیز اقدام نمایند.

انتهای یام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار