کرمانشاه؛

برگزاری دیدار فوتبال در هوای برفی

با وجود تداوم بارش برف در کرمانشاه، دیدار دو تیم بعثت و نفت امیدیه، امروز(یکشنبه، 10 بهمن) برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ مدیر روابط عمومی باشگاه بعثت کرمانشاه گفت: با وجود تداوم بارش برف در کرمانشاه، دیدار دو تیم بعثت و نفت امیدیه، امروز(یکشنبه، 10 بهمن) برگزار می شود.

محمدامین فروتنی در این باره اظهارکرد: براساس برنامه زمانبندی لیگ دسته دو فوتبال کشور، دیدار دو تیم بعثت کرمانشاه و نفت امیدیه قرار بود روز گذشته در کرمانشاه برگزار شود، اما به دلیل بارش برف این دیدار لغو و به امروز موکول شد.

وی ادامه داد: اگرچه امروز نیز همچنان شاهد بارش برف و باران در شهر کرمانشاه هستیم، اما دیدار این دو تیم در ورزشگاه انقلاب کرمانشاه امروز (یکشنبه 10 بهمن ماه) برگزار می شود.

فروتنی تصریح کرد: در حال زمین زمین چمن ورزشگاه انقلاب کرمانشاه را آماده کرده ایم و هیچ مشکل خاصی برای برگزاری این دیدار ندارد.

مدیر روابط عمومی باشگاه بعثت کرمانشاه گفت: تیم فوتبال بعثت کرمانشاه در حال حاضر 30 امتیازی است و با یک دیدار کمتر در رده ششم جدول گروه "الف" لیگ دسته دو فوتبال کشور قرار دارد و در مقابل تیم فوتبال نفت امیدیه نیز 34 امتیازی و با یک بازی بیشتر از تیم بعثت کرمانشاه در رده سوم جدول این گروه قرار دارد.

وی در خصوص تعیین تکلیف سرمربی بعثت کرمانشاه نیز گفت: بعد از استعفای کللی فر، هنوز مدیران باشگاه بعثت با هیچ گزینه ای به توافق نرسیده اند.

فروتنی تصریح کرد: به احتمال زیاد بعد از دیدار امروز بعثت با نفت امیدیه، مدیران باشگاه بتوانند تکلیف سرمربی تیم را برای بازیهای آتی مشخص کنند.

دیدار امروز این دو تیم راس ساعت 14 برگزار می شود.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.