سالاری:

تعیین دلایل حادثه پلاسکو، معرفی مقصرین و برخورد قانونی با آنها خواست عمومی مردم است

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران خواستار حضور شهردار تهران در صحن شورا و ارائه گزارش در خصوص دلایل وقوع حادثه پلاسکو شد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد سالاری رئیس کمیسیون شهرسازی ومعماری شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه شهردار تهران باید با حضور در صحن شورای شهر گزارش دلایل وقوع حادثه پلاسکو را ارایه دهد، اظهار داشت: تمایل شهرداری تهران جهت ارائه گزارش به مجلس شورای اسلامی به جای شورای شهر تهران به عنوان پارلمان شهری جای تأمل دارد و این امر ناشی از انفعال شورای اسلامی شهر تهران است.

عضو کمیته حقوقی و فنی منتخب شورا در خصوص بررسی حادثه پلاسکو ادامه داد: پس از اتمام فرآیند آواربرداری، کشف و تشخیص هویت پیکرهای پاک آتش‌نشانان فداکار و تعدادی از هموطنان عزیز، قطعاً مطالبه اصلی مردم کشور به ویژه شهروندان تهرانی، تسریع در فرآیند بررسی دلایل وقوع این حادثه اسفناک و به دنبال آن معرفی مقصران و سازمان‌های مسئول در خصوص این حادثه و برخورد قانونی با آنان است.

وی افزود: لذا ضرورت دارد شهردار تهران درباره دلایل وقوع و مدیریت بحران در این حادثه، گزارش کاملی را هرچه  سریعتر به شورای اسلامی شهر تهران ارایه دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار