استاندار ریف دمشق اعلام کرد از فردا آب به محله‌های مسکونی دمشق خواهد رسید.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت اینترنتی النشره، علاء ابراهیم، استاندار ریف دمشق گفت: فردا (دوشنبه) آب به محله‌های مسکونی دمشق خواهد رسید. آسیب‌های وارده به نیروگاه برق جدی نیست و آسیب‌هایی به کانال‌های چشمه‌های الفیجه وارد شده است.

وی گفت: تعمیرکاران و مهندسان وارد تأسیسات نبع الفیجه شده‌اند تا آسیب‌های وارده را تعمیر کنند.

علاء ابراهیم تأکید کرد: با افرادی مسلحی که مایل به خروج از منطقه وادی بردی هستند به توافق رسیده‌ایم که به ادلب منتقل شوند. ارتش سوریه بعد از آزادی کامل منطقه وادی بردی عملیات در غوطه شرقی را آغاز خواهد کرد.

در پی حمله جبهه النصره و گروه‌های مسلح سوریه به منطقه وادی بردی که تأمین کننده آب پایتخت است، آب دمشق قطع شد. پس از کنترل ارتش سوریه بر شهرک عین الفیجه در وادی بردی شورشیان نیز مجبور شدند توافق با ارتش را بپذیرند.

در همین راستا، فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه اعلام کرد: نیروهای ارتش با همکاری نیروهای مردمی مأموریت خود را در بازگرداندن امنیت و ثبات به روستاها و شهرک‌های وادی بردی در حومه غربی دمشق بعد از عملیات‌های نظامی موفق به پایان رساندند.

در بیانیه ارتش سوریه آمده است: عملیات نظامی ارتش در وادی بردی شرایط لازم را برای حل و فصل و آشتی در روستاها و شهرک‌های این منطقه فراهم آورد و ارتش توانست روستاهای بسیمه، عین الخضرا، دیر مقرن، عین الفیجه، دیر قانون، کفیر الزیت، الحسینیه، کفر العوامید، برهلیا، افره و بازار وادی بردی را آزاد کند.

در این بیانیه تأکید شده است: ارتش سوریه همچنان به وظیفه ملی خود در زمینه مبارزه با تروریسم ادامه داده و از تلاش‌های صادقانه گروه‌ها و شخصیت‌های ملی برای بازگرداندن امنیت به منطقه وادی بردی قدردانی می‌کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار