اهواز؛

تجلیل نماینده ولی فقیه از شهدای آتش نشان

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز از فداکاری 16شهید آتش نشان که در حادثه آتش سوزی و فروریختن ساختمان پلاسکو تهران به شهادت رسیدند تجلیل بعمل آورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز گفت: اجر و پاداش شهدای عزیزی که در حادثه پلاسکو تهران جان خود را فدا کردند پیش خداوند بزرگ محفوط است.

وی با بیان اینکه این شهدا حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارند از آحاد مردم خواست در آئین تشییع پیکر این شهدا که فردا دوشنبه در تهران برگزار می شود شرکت کنند.

موسوی جزایری ذات کاری آتش نشانی را فداکاری و نجات جان و مال مردم دانست و افزود: این آتش نشانان شهید به وظیفه الهی و انسانی خود عمل کردند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اذعان داشت: جوانان آتش نشانی که در این حادثه به شهادت رسیدند از بهترین فرزندان این ملت بودند و سخاوتمندانه جان خود را تقدیم ملت کردند و جاودانه شدند.

وی با تسلیت به خانواده های شهدای آتش نشان حادثه ساختمان پلاسکو خاطرنشان کرد: احاد ملت ایران در جای جای کشور مراسم گرامیداشت این شهدا را برگزار کردند و این نشانه قدردانی قدر و منزلت شهدای آتش نشان است.

موسوی جزایری برای شهدای آتش نشان ساختمان پلاسکو علو درجات را از خداوند مسئلت کرد.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.