مدیر روابط عمومی باشگاه نفت:

تمرین نکردن بازیکنان را بررسی می کنیم/ خط بازی در نفت وجود ندارد

حسین قدوسی گفت: نفت تهران از لحاظ پرداخت مبلغ قراردادها جزء سه تیم برتر لیگ محسوب می شود تمرین نکردن بازیکنان را بررسی می کنیم.

تمرین نکردن بازیکنان را بررسی می کنیم/ خط بازی در نفت وجود نداردحسین قدوسی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اعتراض بازیکنان نفت تهران به مشکلات مالی و تمرین نکردن آن ها تصریح کرد: با توجه به این که باشگاه نفت تاکنون 41 درصد مبلغ قراردادها را پرداخت کرده و از این لحاظ جزء سه تیم برتر لیگ محسوب می شود، باید بررسی شود که آن ها چه مشکلی برای تمرین نکردن داشته اند.

وی درمورد این که آیا فرد یا افرادی به بازیکنان نفت برای تمرین نکردند خط می دهند یا خیر، گفت: به هیچ وجه نمی توانم چنین موضوعی را قضاوت کنم و انشاله همدلی ها را شاهد خواهیم بود.

قدوسی ادامه داد: قطعا باشگاه نفت بخش دیگری از قراردادها را پرداخت می کند اما به هر حال تمرین نکردن بازیکنان بررسی می شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بارها شاهد بودیم برخی اعضای تیم علیه مدیریت و مالکان باشگاه نفت صحبت کرده اند اما مسئولان باشگاه به هیچ وجه این مصاحبه ها را به روی کسی نیاورده اند و برخوردی نداشته اند. شما می توانید پرداختی های باشگاه نفت را قضاوت کنید.

مدیر روابط عمومی باشگاه نفت تهران درباره این که با این وجود احتمال جریمه بازیکنان نفت وجود دارد یا خیر، بیان کرد: یکی از رموز موفقیت تیم نفت در فصل جاری این است که مسئولان باشگاه دنبال تنش زدایی، جلوگیری از ایجاد حاشیه و همدلی است. نمی خواهیم آرامش تیم نفت به هم بریزد. اعتقاد داریم هر اتفاقی هم که می افتد باید درون خانواده نفت حل شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار