احمد معظمی زندگی فرهاد و سارا را کارگردانی می‌کند

احمد معظمی کارگردانی بخش های زندگی فرهاد و سارا (مجری و تهيه کننده تلويزيون) را به عهده دارد.

احمد معظمی زندگی فرهاد و سارا را کارگردانی می‌کند
اکبر تحویلیان تهیه‌کننده مجموعه اپیزودیک «دیوار شیشه‌ای» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره روند تولید این اثر گفت: تصویربرداری بخش استودیویی مجموعه «دیوار شیشه ای» امروز به پایان می‌رسد و بعد از آن بخش زندگی سارا و فرهاد که نقش تهیه کننده و مجری تلویزیونی را دارند را ضبط خواهیم کرد. احمد معظمی این بخش ها را کارگردانی خواهد کرد. 

وی ادامه داد: تصویربردای بخش زندگی سارا و فرهاد به مدت 10 روز طول می‌کشد و بعد از آن دو اپیزود باقی مانده از مجموعه «دیوار شیشه‌ای» را تصویربرداری می کنیم که کارگردانی آن به عهده راما قویدل و احمد معظمی است. 

مجید واشقانی در بخش های استودیویی مجموعه اپیزودیک دیوار شیشه ای نقش مجری را بازی می کند و نقش همسرش را حدیثه تهرانی به عهده دارد. 

تصویربرداری بخش استودیویی مجموعه «دیوار شیشه ای» از روز چهارشنبه 22 دی ماه شروع شده است و تا دوشنبه 11 بهمن ماه ادامه دارد. دکور بخش استودیو در مجتمع عصر رسانه ساخته شده و آماده کردن دکور در حدود یک ماه زمان برده است. 
 
کارگردان تلویزیونی بخش‌های استودیویی مجموعه «دیوار شیشه‌ای» اکبر تحویلیان است و کارگردان هنری هم احمد معظمی، نوید میهن‌دوست و راما قویدل هستند که اپیزودهای این مجموعه را کارگردانی کردند. 
 
صبا کمالی، سیامک احصایی، مریم سرمدی، مالک سراج، نازنین کریمی در اپیزود اول، روشنک عجمیان شهناز شهبازی، مهسا هاشمی، علیرام نورایی، محمد ساربان، فرهاد قائمی مهدوی، فرزین صابونی، ارسطو خوش رزم، طوفان مهردادیان، مجید رحمتی، لیلا رحیمی، لیلا بی پروا، محمدرضا هدایتی، سولماز غنی، پارسا قره خانلو و ... بازیگران اپیزودهای مختلف این مجموعه هستند. 
 
در «دیوار شیشه ای» کاراکترهای مهمان قصه خود را در استودیو به عنوان یک خاطره و بخشی از زندگی شان تعریف می کنند. 
 
دیوار شیشه ای به ارتباط بین افرادی می پردازد که از رسانه استفاده می کنند و به واسطه بهره بردن از رسانه های مختلف با دنیای بیرون و جهان پیرامونی خود در ارتباط هستند. 
 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار