اهواز؛

لزوم توجه به تامین برق اضطراری چراغ های راهنمایی

رییس پلیس راهور خوزستان گفت: با توجه به تبعات و خطراتی که خاموشی چراغ های راهنمایی ممکن است به دنبال داشته باشد، باید تامین برق اضطراری این چراغ ها مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،سرهنگ قاسم قدرتی ‌، رییس پلیس راهور خوزستان اظهار کرد: برق چراغ های راهنمایی از برق سراسری شهر تامین می شود و روز شنبه با قطعی برق که به علت پدیده ریزگردها به طور غیرمنتظره رخ داده بود، چراغ های راهنمایی خاموش شدند.

وی با بیان اینکه چراغ های راهنمایی اهواز فاقد برق اضطراری هستند، گفت: در روز شنبه مدیریت ترافیک از طریق افزایش نیروهای انسانی مستقر در تقاطع ها و نقاط حساس معابر شهری صورت گرفت اما قطعا خاموشی چراغ های راهنمایی ممکن است موجب بروز تصادفات و ایجاد گره ترافیکی و اخلال در تردد شود.

رییس پلیس راهور خوزستان در خصوص مسائلی که  با خاموش چراغ‌های راهنمایی در اهواز ایجاد شد بیان کرد:‌ قطعا خاموشی چراغ های راهنمایی موجب اخلال در ترافیک می شود و بنابراین باید تامین برق اضطراری برای چراغ های راهنمایی از طریق انرژی خورشیدی یا غیره مورد توجه قرار گیرد که این مساله حتما در جلسه بعدی شورای ترافیک استان خوزستان مطرح خواهد شد.

قدرتی گفت: از مردم می خواهیم در شرایط اضطراری مشابه شرایط روز شنبه در اهواز که منجر به خاموشی چراغ های راهنمایی شد، همکاری خود را با پلیس راهور افزایش دهند و به دستورات و توصیه های پلیس در تقاطع های شهر توجه بیشتری کنند تا با همکاری مردم این شرایط را مدیریت کنیم.

انتهای پیام/م
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.