رفع نیازهای ریلی کشور به کمک واگن پارس

سخنگوی دولت گفت: ظرفیت های بالای تولیدی و تکنولوژی در شرکت واگن پارس شرایط مطلوبی را برای رفع نیازهای ریلی کشور فراهم آورده است.

رفع نیازهای ریلی کشور با کمک واگن پارسبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، محمدباقر نوبخت  در حاشیه بازدید ازکارخانه واگن پارس گفت: تکمیل شبکه ریلی غرب به شرق کشور از اولویت های دولت در حوزه حمل و نقل است که همزمان با اجرای شبکه ریلی کارخانه واگن پارس ، بسیاری از نیازهای صنعت ریلی را فراهم آورده است .

سخنگوی دولت همچنین به نیاز شبکه ریلی کشور به پنج هزار دستگاه واگن اشاره کرد و افزود : دولت در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و حمایت حداکثری از تولید داخل برای تامین بخشی از این نیاز توسط شرکت واگن پارس و دیگر سازندگان داخلی حمایت می کند.
 
نوبخت در جمع کارگران هپکو اراک نیز بیان داشت: حمایت از تولید ملی و رفع مشکلات کارگران از وظایف دولت است .

رئیس سازمان برنامه و بودجه در بازدید از کارخانه هپکو در جمع کارگران این شرکت حاضر شد و از عزم جدی دولت برای حمایت از کارخانه هپکو خبر داد .

نوبخت گفت :  حمایت از تولید ملی و زنده و پویا نگه داشتن کارخانه هپکو وظیفه دولت است که تلاش ها برای حل مشکلات کارخانه هپکو آغاز شده و نتیجه جلسات تخصصی برای اجرایی شدن راهکارهای برون رفت از مشکل بزودی به آگاهی کارگران و مردم می رسد .

نوبخت  تصریح کرد: استفاده حداکثری از ظرفیت های تولید ملی و محصولات شرکت هپکو برای رفع نیاز کشور از جمله سیاست های حمایتی دولت است.

انتهای پیام /ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.