روایت حیدری از نظم سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر

امسال جشنواره فیلم فجر، نسبت به سال های گذشته از نظم بیشتری برخوردار است.

روایت حیدری از نظم سی و پنجمین جشنواره فیلم فجربه گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛محمد حیدری دبیر جشنواره فجر در خصوص تاخیر پیش آمده در روز اول نمایش فیلم‌ها در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: دیروز به درخواست خود تهیه کننده فیلم با تاخیر در اکران مواجه شد. چون به لحاظ کیفی تهیه کنندگان باید نسخه ای را تایید کنند و نسخه دیروز همان تاییدی خودشان بود.

وی ادامه داد: همه تلاشمان را کردیم تا به نسبت سال گذشته از نظم و انضباط بیشتری برخوردار باشیم تا اهالی رسانه در شرایط بهتری فیلم ببینند.

حیدری در خصوص اکران فیلم‌ها در سینماهای مردمی گفت: تا به این لحظه هیچ مشکلی نداشتیم.

دبیر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در خصوص درج اشتباهی ساعت سانس بر روی چند بلیت، گفت: این سانس در مجموعه اریکه ایرانیان بود که قبل از توزیع بلیت ها اصلاح شدند.

وی در خصوص برنامه هایی که برای اصحاب رسانه در نظر گرفته است، گفت:  خیلی ها به من انتقاد داشتند که چرا برج امسال خلوت است. در حالی که برج خلوت نیست. بلکه ما از ورود افراد غیر مرتبط به سالن جلو گیری کرده‌ایم.

حیدری در خصوص اکران فیلم «آشغال های دوست داشتنی» برای اصحاب رسانه گفت: ما فقط می توانیم چهل و چهار فیلم جشنواره را اکران کنیم و اگر هم می شد فیلم دیگری اکران شود اصلا زمان آن را نداشتیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار